The news is by your side.

Advertisement

دورہ ویسٹ انڈیز، پاکستان اسکواڈ کا اعلان آج ہوگا

لاہور : پاکستان کرکٹ بورڈ کی جانب سے ایک روزہ اور ٹی ٹوئنٹی کی قومی کرکٹ ٹیموں کے کھلاڑیوں کے ناموں کا اعلان آج کیا جائے گا جس میں احمد شہزاد، کامران اکمل کی واپسی متوقع ہے جب کہ محمد عباس ون ڈے ڈیبیو کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ آج ون ڈے اور ٹی ٹوئنٹی ٹیموں کے کھلاڑیوں کا اعلان کرے گی جس میں پی ایس ایل ٹو میں اچھی کارکردگی دکھانے والے کھلاڑیوں کو موقع دیا جائے گا جب کہ کچھ کھلاڑیوں کو آرام کا موقع دینے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

ذرائع کے مطابق ٹی ٹوئنٹی اسکواڈ میں پی ایس ایل کے بہترین بلے بازوں احمد شہزاد اور کامران اکمل کی واپسی کے قوی امکان ہیں جب کہ دیگر کھلاڑیوں میں بابراعظم، فخرزمان، حسن علی، عمادبٹ، عماد وسیم، شاداب خان، نواز، شعیب ملک، رومان رئیس کے علاوہ کراچی کنگز کے عثمان شینواری بھی اسکواڈ کا حصہ ہوں گے۔

ٹی ٹوئنٹی سیریز کے لیے محمدعامر اور وہاب ریاض کوآرام کاموقع دیاجائےگا تاہم دونوں کھلاڑیوں کو ون ڈے اسکواد کا حصہ بنایا جائے گا
اورمحمدعباس کوپہلی بار ون ڈے ٹیم میں شامل کیاجائےگا جب کہ فاسٹ بولر سہیل تنویر اور بلے باز عمراکمل کی سلیکشن فٹنس ٹیسٹ سےمشروط ہوگی۔

واضح رہے پاکستان کرکٹ ٹیم رواں ماہ تین ٹیسٹ میچز، تین ایک روزہ میچز، اور دو ٹی ٹوئنٹی میچز کی سیریز (26 مارچ سے 14 مئی) کھیلنے ویسٹ انڈیز جائے گی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں