The news is by your side.

Advertisement

کرونا ویکسین درآمد کرنے والوں کے لیے خوش خبری

کراچی: پاکستان کسٹمز کی جانب سے امپورٹرز کو خوش خبری دی گئی ہے، اب کرونا ویکسین برآمد کرنے سے قبل ہی کاغذی کارروائی مکمل ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کسٹمز نے کلیئرنس ان دا اسکائی کے نام سے ایک پائلٹ پروجیکٹ شروع کر دیا ہے، جس کے تحت جہاز کے لینڈ ہونے سے قبل ہی گڈز کی کلیئرنس ہو جائے گی، کرونا ویکسین امپورٹ کرنے والے بھی اس سہولت سے مستفید ہوں گے۔

چیف کلکٹر سیف الدین جونیجو کا کہنا ہے کہ اس پائلٹ پروجیکٹ میں تین کمپنیوں کی گڈز کو شامل کیا گیا ہے، جن میں پی آئی اے، قطر ایئر ویز، اور شاہین ایئر پورٹ سروس شامل ہیں۔

پاکستان کسٹمز کے چیف کلکٹر کے مطابق اس پروجیکٹ کو بندرگاہوں پر بھی شروع کیا جائےگا، پہلے مرحلے میں ادویات، پیراشبل آئٹمز، کم قیمت کی مصنوعات کو شامل کیا گیا ہے، پروجیکٹ سے کرونا ویکسین کی کلیئرنس بھی تیز ترین ہو سکے گی۔

چیف کلکٹر نے بتایا کہ چند ماہ میں کسٹمز کی آٹو میشن بہت جدید ہو جائے گی، کسٹم کو جدید کرنے کے لیے نئے سافٹ اور ہارڈ ویئر بھی خریدے جا رہے ہیں۔

واضح رہے کہ کل سے ملک بھر میں کرونا وائرس کے خلاف ویکسی نیشن کا عمل شروع کیا جا رہا ہے، چین سے ویکسین کی کھیپ پاکستان پہنچ چکی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں