The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کی امریکا چین تناؤ کم کرنے کیلئے کردار ادا کرنے کی پیشکش

اسلام آباد : وفاقی وزیراطلاعات فوادچوہدری کا کہنا ہے کہ پاکستان امریکاچین تناؤکم کرنے کیلئے کردارادا کرنے کو تیار ہے ، تاہم افغانستان کے حوالے سے کسی کواپنی سرزمین استعمال نہیں کرنے دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیراطلاعات فوادچوہدری نے پاکستان،امریکاتعلقات اورافغانستان پرگفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکاسےتجارت اپنے طریقے سے کرنا چاہتےہیں اور امریکاچین تناؤکم کرنےکیلئےپاکستان کرداراداکرنےکوتیارہے، امریکاچین تعلقات میں بہتری سےپوری دنیامیں بہتری آئےگی۔

وفاقی وزیراطلاعات کا کہنا تھا کہ افغان صورتحال کےحل میں وہاں کےتمام متحرک دھڑےشامل ہوں، وزیراعظم نےکہاامریکاکواپنی سرزمین استعمال ہونےنہیں دیں گے، پاکستان اورافغان بارڈر پر 90فیصد باڑ لگا چکے ہیں۔

فواد چوہدری نے مزید کہا کہ ہم نےافغان طالبان کوامریکاکیساتھ بات کرنےپرآمادہ کیا، افغانستان میں استحکام پاکستان کیلئےکارآمدہے،ہم اپنی سرزمین کوکسی کے خلاف استعمال ہونےنہیں دیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم کےانٹرویونے امریکاکیساتھ نئی جہت کا تعین کیاہے، وزیراعظم نے بھارت سےتعلقات پرامید کا اظہارکیاہے، تاہم افغانستان کے حوالے سے کسی کواپنی سرزمین استعمال نہیں کرنے دیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں