site
stats
اہم ترین

لارڈز ٹیسٹ، پاکستان نے انگلیڈ کے خلاف 3 وکٹوں کے نقصان پر 110 رنز بنالیے

لارڈز: پاکستان کے کپتان مصباح الحق نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کرنے کا فیصلہ کیا پاکستان کی طرف سے اننگ کا آغاز محمد حفیظ اور شان معسود نے کیا۔

تفصیلات کے مطابق لارڈز میں شروع ہونے والے پاکستان اور برطانیہ کا پہلے ٹیسٹ کا آغاز ہو گیا ہے،پاکستان کے کپتان مصباح الحق نے ٹاس جیت کر پہلے خود بیٹنگ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

پاکستانی کی جانب سے بیٹنگ کی ابتدا کرتے ہوئے شان مسعود 7 ، محمد حفیظ نے 40 رنز بنائے جبکہ اظہر علی 7 رنز بنا کر آوٹ ہوئے اس وقت یونس خان اور مصباح الحق میدان میں موجود ہیں ۔

مصباح الحق کا کہنا تھا کہ پچ بیٹنگ کے لے سازگار نظر آرہی ہے اس لیے امید ہے ایک اچھا ٹوٹل کرنے میں کامیاب ہو جائیں گے۔

میچ سے قبل کپتان مصباح الحق کا کہنا تھا کہ دورہ برطانیہ ٹیم خوشگوار ماحول میں برطانیہ پہنچی ہے،ہم پر کوئی دباؤ نہیں اور کھلاڑویں نے سائیڈ میچوں میں بہت عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے جس سے ہماری اعتماد میں اضافہ ہوا ہے،اظہر علی ، اسد شفیق اور شان معسود نے سائیڈ میچوں میں کافی رنز کیے ہیں جس سے بیٹنگ سائید مضبوط ہوتی نظر آرہی ہے جو کہ ایک خوش آئند بات ہے۔

مصباح الحق نے محمد عامر کو وننگ پلیئر قرار دیتے ہوئے کہا کہ محمد عامر فارم ہیں وہ مضبوط اعصاب والے کھلاڑی ہیں جو بناء کسی خوف اور دباؤ کے بولنگ کریں گے اور اپنی کارکردگی سے ناقدین کے منہ بند کردیں گے اور اس کے لیے محمد عامر کو پوری ٹیم کی سپورٹ حاصل ہے جب کہ یاسر شاہ نے بھی سائیڈ میچوں میں عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے اس طرح ہامرا بولنگ کمبینیشن شاندار ہو گیا ہے۔

PCB

پاکستانی ٹیم میں کپتان مصباح الحق،یونس خان کے علاوہ اوپنرز محمدحفیظ،شان معسود ،اظہرعلی،اسد شفیق،وکٹ کیپر سرفرازاحمد جب کہ بالنگ اسپینر یاسرشاہ سمیت فاسٹ بولرز وہاب ریاض،محمدعامراورراحت علی بھی ٹیم میں شامل ہیں۔

انگلش ٹیم کے کپتان نے بتایا کہ جیمزاینڈرسن کندھےمیں انجری کی وجہ سےنہیں کھیل رہے ہیں اُن کی جگہ ٹیم میں جیک بال کو شامل کیا گیا ہے جیک پال انگلینڈ کی جانب سے پہلی مرتبہ نمائندگی کر رہے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top