The news is by your side.

Advertisement

یوم خواتین پر پاکستانی کپتان بسمہ معروف کا بیٹی کو تحفہ

نیوزی لینڈ میں جاری ویمنز ورلڈ کپ میں پاکستانی کپتان بسمہ معروف نے آسٹریلیا کیخلاف بنائی گئی شاندار نصف سنچری کو اپنی کمسن بیٹی فاطمہ کے نام کردیا۔

منگل کے روز نیوزی لینڈ میں جاری ویمنز ورلڈ کپ میں آسٹریلیا کے خلاف میچ میں پاکستان کی کپتان بسمہ معروف نے نصف سنچری بنائی۔

انہوں نے میچ میں پاکستان کی جانب سے سب سے زیادہ 78 رنز اسکور کیے اور یہ نصف سنچری اسٹیڈیم میں موجود اپنی 6 ماہ کی بیٹی فاطمہ کے نام کردی۔

میچ کے بعد بسمہ معروف نے ٹوئٹر پر اپنی اور بیٹی کی ایک تصویر بھی شیئر کی اور خواتین کے عالمی دن کی مناسبت سے پیغام جاری کیا۔

انہوں نے اپنے ٹوئٹر پیغام میں کہا کہ عالمی یوم خواتین پر میچ جیت جاتے تو زیادہ اچھا ہوتا لیکن آج کے دن میں دنیا بھر کی تمام خواتین بالخصوص لڑکیوں کو بتانا چاہتی ہوں کہ آپ طاقتور بھی ہیں اور حیرت انگیز بھی، آپ اپنی صلاحیتوں سے اپنے خواب پورے کرسکتی ہیں۔

اس موقع پر بسمہ معروف نے اپنی بیٹی سے محبت وخلوص کا اظہار کرنے پر لوگوں کا شکریہ بھی ادا کیا۔

اضح رہے کہ ماؤنٹ منگنوئی میں آسٹریلیا نے پاکستان کو 7 وکٹوں سے ہرا دیا، ایونٹ میں پاکستان کی یہ مسلسل دوسری شکست ہے۔

یہاں بتاتے چلیں کہ بسمہ معروف کا بچی کی پیدائش کے بعد یہ پہلا ٹورنامنٹ ہیں۔

بسمہ معروف اپنی 6 ماہ کی بیٹی کو لے کر دو روز قبل بھارت سے میچ کھیلنے اسٹیڈیم پہنچیں تو کرکٹ کی عالمی تنظیم آئی سی سی سمیت دنیا بھر نے ان کے اس جذبے کو سراہا۔

مزید پڑھیں: پاکستانی کپتان بسمہ معروف’موسٹ ڈیڈیکیٹڈ مدر‘ قرار

کئی مداحوں نے انہیں موسٹ ڈیڈیکیٹڈ مدر قرار دیا جب کہ بھارتی ٹیم کی خواتین کھلاڑی تو بچی کے ساتھ موج مستیاں کرتی اور سیلفیاں بناتی رہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں