The news is by your side.

Advertisement

ڈین جونز کے انتقال پر پاکستانی کرکٹرز کا اظہار افسوس

لاہور: سابق آسٹریلوی کرکٹر اور کراچی کنگز کے ہیڈ کوچ ڈین جونز کے انتقال پر پاکستانی کرکٹرز نے افسوس کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی کرکٹرز کا کہنا ہے کہ دنیائے کرکٹ کے لیے ڈین جونز کے انتقال کی خبر افسوسناک ہے، واضح رہے کہ ڈین جونز ممبئی میں دل کا دورہ پڑنے سے انتقال کرگئے تھے۔

قومی ٹیم کے سابق بولنگ کوچ اظہر محمود کا کہنا ہے کہ ڈین جونز کے انتقال کی خبر افسوسناک ہے، قومی ویمن ٹیم کی سابق کپتان ثنا میر نے کہا کہ دنیائے کرکٹ کے لیے ڈین جونز کے انتقال کی خبر افسوسناک ہے۔

سابق اسپیڈ اسٹار شعیب اختر کا کہنا تھا کہ ڈین جونز کے انتقال کی خبر سن کر دھچکا لگا، ان کی صلاحیتوں کا ہمیشہ معترف رہا ہوں۔

مزید پڑھیں: سابق آسٹریلوی کرکٹر اور کراچی کنگز کے ہیڈ کوچ ڈین جونز انتقال کرگئے

لیگ اسپنر شاداب خان کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل میں ڈین جونز میرے پہلے کوچ تھے، عماد وسیم نے کہا کہ ان کے انتقال کی خبر سن کا یقین نہیں آرہا ہے۔

محمد حفیظ کا کہنا تھا کہ ڈین جونز کے انتقال کی خبر افسوسناک ہے، اہلخانہ سے تعزیت کرتا ہوں، رومان رئیس کا کہنا تھا کہ آج دنیائے کرکٹ نے ایک لیجنڈ کو کھو دیا۔

فاسٹ بولر وہاب ریاض کا کہنا تھا کہ ڈین جونز کرکٹ سے محبت کرتے تھے اور بہترین انسان تھے، سابق کپتان سرفراز احمد نے بھی ڈین جونز کے انتقال پر افسوس کا اظہار کیا۔

رمیز راجا کا کہنا تھا کہ ڈین جونز کے انتقال کی خبر افسوسناک ہے، وہ بہترین دوست تھے، باسط علی کا کہنا تھا کہ ڈین جونز بڑے کھلاڑی، کوچ اور عظیم انسان تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں