The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے: ایگزیکٹیو کمیٹی کے دوسالہ انتخابی نتائج کا اعلان، رضوان گوندل صدر منتخب

کراچی: پاکستان انٹرنیشل ایئرلائن کے کپتانوں کی نمائندہ تنظیم پالپا نے ایگزیکٹیو کمیٹی کے دوسالہ انتخابی نتائج کا اعلان کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایگزیکٹیو کمیٹی سے متعلق جاری پولنگ میں ووٹ کا تناسب چھیانوے فیصد رہا جبکہ چارسوچھبیس ووٹوں میں سے تین سواٹھانوے ووٹرز نے اپنا حق رائے دہی استعمال کیا۔

انتخابات کے نتائج کے بعد کیپٹن رضوان گوندل صدر منتخب ہوگئے جس کے تحت صدر اور منتخب نمائندے 2018 سے 2020 کے لیے کام کریں گے۔

پالپا اور پی آئی اے انتظامیہ کے درمیان تناؤ بڑھ گیا، 88 پروازیں منسوخ

نتائج کے مطابق نائب صدرکپٹن جہانگیر خان، سیکریٹری جنرل علی منصورقریشی، جوائنٹ کیپٹن چاکرشاہ، کیپٹن ناریجو اور ریحان حقی اورعدنان صدیقی بلامقابلہ منتخب قرار پائے۔

علاوہ ازیں مجلس عاملہ کے اراکین کیلئے کیپٹن فیصل حمید، کیپٹن ربانی، کیپٹن بلال چغتائی، کیپٹن حسیب علی خان، اور کیپٹن فواد علی شاہ منتخب ہوئے۔

ایل پی آر و سپروائزری عہدوں پرتعینات کپتانوں کوفارغ کیا جائے، پالپا

خیال رہے گذشتہ برسوں میں پالپا اور پی آئی اے انتظامیہ کے درمیان گہرا تناؤ رہا ہے، پی آئی اے کے پائلٹس اور انتظامیہ کے درمیان تنازعات کے باعث ماضی میں پچاس کروڑ روپے سے زائد کا نقصان ہوا جبکہ زیادہ تر مسافروں نے اپنے ٹکٹ ریفنڈ کروا کر نجی ایئرلائن کے ٹکٹ خریدنے پر مجبور ہوگئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں