The news is by your side.

Advertisement

کراچی کے شہریوں کو گاڑیوں پر کلر کرانے کی جھنجھٹ سے چھٹکارا مل گیا

کراچی: شہر قائد کے شہریوں کے لیے اچھی خبر ہے کہ اب گاڑیوں کا کلر تبدیل کرانے کے لیے فکر مند ہیں تو گھبرانے کی بات نہیں اب کلر کرائے بغیر اپنی گاڑی کو نیا بناسکتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق شہر قائد میں اپنی گاڑی کا رنگ تبدیل کرانے کے لیے کلر کی ضرورت نہیں بلکہ پیپر ریپنگ سے ہی گاڑی کا اپنی مرضی کے مطابق کرایا جاسکتا ہے جس سے گاڑی کا اوریجنل کلر بھی خراب نہیں ہوگا۔

گاڑی پر پیپر ورک کرانے کی قیمت 35000 ہزار سے 150000 روپے تک ہے، جب آپ گاڑی سے پیپر کلر ہٹانا چاہیں تو باآسانی ہٹا سکتے ہیں جس سے گاڑی کے اوریجنل کلر پر فرق نہیں پڑے گا۔

رپورٹ کے مطابق گاڑی کے پیپر کلر الیکٹرک گرین، میٹلک کروم اور گلوسی گولڈن دستیاب ہیں۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام باخبر سوایر میں گفتگو کرتے ہوئے ایک گاڑی کے مالک کا کہنا تھا کہ میری گاڑی سفید رنگ کی ہے میں دوسرا کلر کرانے کے لیے آیا ہوں، پینٹنگ کلر بہت مہنگا ہوتا ہے اور گاڑی کی مارکیٹ ویلیو بھی کم ہوجاتی ہے۔

گاڑی کے مالک کا کہنا تھا کہ یہ آج کل فیشن ہے جو کہ اچھا عمل ہے، جیسا چاہے گاڑی پر کلر کرائیں اور دل بھر جائے تو کلر اتروالیں۔

اس کے علاوہ موسم کی تبدیلی سے بھی گاڑی کے پیپر کلر پر کوئی فرق نہیں پڑتا، بارش ہو یا گرمی گاڑی کا کلر خراب نہیں ہوگا۔

پیپر کلر بیرون ممالک میں عام تاہم پاکستان میں اس کا آغاز ہوگیا ہے اور شہریوں کی جانب سے اس عمل پر پسندیدگی کا اظہار کیا جارہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں