The news is by your side.

Advertisement

پی ڈی ایم بنوں جلسے میں ’لراوبر، یو افغان‘ اور ریاستی اداروں کے خلاف نعرے

بنوں: پاکستان ڈیمو کریٹک موؤمنٹ کی ریلی میں افغان طالبان کے جھنڈے لہرا دیے گئے جبکہ لرا وبر، یو افغان کے نعرے بھی لگائے گئے۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے پاکستان ڈیموکریٹک موؤمنٹ (پی ڈی ایم) کے بنوں میں ہونے والے جلسے میں امیر حیدر ہوتی کی تقریر کے دوران ’لرا وبر، یوافغان‘ کے نعرے لگائے گئے۔

لرا وبر یو افغان کے نعرے کا مطلب اوپر کابل نیچے پشاور یعنی سب ایک ہی افغان ہے۔

پنڈال میں شرکا افغان طالبان کے جھنڈے بھی لے کر پہنچے جنہیں سب کے سامنے لہرایا گیا جبکہ شرکا نے ریاستی اداروں کے خلاف بھی نعرے بازی کی۔ ذرائع کے مطابق شرکا کو ریاستی اداروں اور لراوبر، یوافغان نعروں یا افغان طالبان کے جھنڈے لہرانے سے قیادت نے نہیں روکا۔

مزید پڑھیں: ’’بیان پر قائم ہوں، پنجابیوں سے معافی نہیں مانگی‘‘

یہاں سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ آخر کیوں پی ڈی ایم کے جلسے میں افغان طالبان کے جھنڈے لہرائے گئے اور کیوں لو اوبر یو افغان کے نعرے لگائے گئے؟۔

دوسری جانب وفاقی وزیر برائے مواصلات مراد سعید نے بنوں جلسے میں لگنے والے نعروں کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ ’پی ڈی ایم کےمقاصدکیا ہیں، اب سب کچھ سامنےآچکا ہے‘۔ انہوں نے کہا کہ ان لوگوں نے بلوچستان میں آزاد بلوچستان کے نعرے لگائے اور امن باڑ کو اکھاڑ پھینکنے کا مطالبہ کیا۔

مراد سعید کا کہنا تھا کہ پی ڈی ایم کراچی جلسے میں اردو بولنے والوں کے خلاف تقریر کی گئی، پنجاب میں جاگ پنجابی جاگ اور پھر پنجابیوں کے خلاف گفتگو کی گئی، اب کے پی میں پاکستان کےخلاف نعرےلگائےجارہےہیں۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ اگر کوئی نادانی میں سازش کا حصہ بن رہا ہے تو ہمیں اُس کو روکنا ہوگا، یہ عمران خان کو طالبان اوریہودی ایجنٹ بولتےتھے، اب کھل کر تضادسامنے آرہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں