پیر, مئی 20, 2024
اشتہار

پی ڈی ایم کی آرمی چیف کے خلاف عمران خان کے بیان کی شدید مذمت

اشتہار

حیرت انگیز

اسلام آباد: پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ نے آرمی چیف کے خلاف عمران خان کے بیان کی شدید مذمت کر دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی ڈی ایم نے کہا ہے کہ سیاسی لبادہ اوڑھے دہشت گرد آئین کے ساتھ کھڑے ہونے اور سیاست میں مداخلت سے انکار پر فوج اور آرمی چیف پر حملے کر رہا ہے۔

پی ڈی ایم نے کہا ’’امریکن جیوش لابی جس کے لیے فکر مند ہے، اس کی حافظ قرآن، ایمان دار اور پروفیشنل آرمی چیف سے تکلیف ہم سمجھ سکتے ہیں، دہشت گردی کے خلاف جنگ کرنے والی فوج اور اس کے سپہ سالار کے خلاف دہشت گردوں کا سہولت کار اور مسلح جتھے جنگ کر رہے ہیں۔‘‘

- Advertisement -

پی ڈی ایم کے مطابق لسبیلہ کے شہدا کے خلاف غلیظ مہم چلانے والا اب فوج اور آرمی چیف کے خلاف گھٹیا مہم چلا رہا ہے، تکلیف یہ ہے کہ بند کمرے اور ایوان صدر میں ایکسٹینشن کی آفر کرنے کی سہولت ختم ہو چکی ہے، اور آرمی چیف اور فوج پر بے بنیاد الزامات اس لیے لگائے جا رہے ہیں کیوں کہ انھیں عمران نیازی اور پورے ٹبر کی کرپشن کا علم ہے۔

پی ڈی ایم نے کہا کہ جناح ہاؤس، ریڈیو پاکستان، شہدا، قومی یادگاروں پر حملے کرنے والا فوج اور عوام میں تقسیم پیدا کرنے کے بیرونی ایجنڈے پر عمل پیرا ہے، دہشت گردوں کو واپس لانے والا دہشت گرد کھل کر پاکستان کے خلاف سامنے آ چکا ہے۔

پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ نے بیان میں کہا کہ ’’سلیکشن کی سہولت بند ہے، عمران نیازی کا بیان اسے دیکھ کر خوش ہونے اور جوڈیشل این آر او دینے والوں کے لیے آئینہ ہے۔‘‘

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں