تازہ ترین

فیض آباد دھرنا : انکوائری کمیشن نے فیض حمید کو کلین چٹ دے دی

پشاور : فیض آباد دھرنا انکوائری کمیشن کی رپورٹ...

حکومت نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ کردیا

حکومت کی جانب سے پیٹرولیم مصنوعات کی نئی قیمتوں...

سعودی وزیر خارجہ کی قیادت میں اعلیٰ سطح کا وفد پاکستان پہنچ گیا

اسلام آباد: سعودی وزیر خارجہ شہزادہ فیصل بن فرحان...

حکومت کل سے پٹرول مزید کتنا مہنگا کرنے جارہی ہے؟ عوام کے لئے بڑی خبر

راولپنڈی : پیٹرول کی قیمت میں اضافے کا امکان...

نئے قرض کیلئے مذاکرات، آئی ایم ایف نے پاکستان کے لیے خطرے کی گھنٹی بجادی

واشنگٹن : آئی ایم ایف کی منیجنگ ڈائریکٹر کرسٹیلینا...

صحت مند رہنے کے لیے 5 انتہائی ضروری کام کیا ہیں؟

یہ سوچنا آسان ہے کہ خود کو صحت مند، خوشحال انسان بنانے کے لیے اپنی زندگی میں کچھ معاملات کو درست کرنا ہے لیکن وہ ہدایات کیا ہیں جن پر عمل کرکے صحت مند زندگی گزاری جاسکتی ہے۔

تندرستی اور صحت کے بہت سے فوائد ہیں اور صحت پر توجہ نہ دینے سے اکثر جسمانی اور ذہنی صحت متاثر ہوسکتی ہے، یہاں ہم آپ کو چند ایسے کام بتائیں گے کہ جن پر عمل کرکے آپ پرسکون زندگی گزار سکتے ہیں۔

File:Happy family (1).jpg - Wikimedia Commons

اس حوالے سے ماہرین صحت کا کہنا ہے کہ جسمانی سرگرمی اور متوازن غذا کو برقرار رکھنا ایسی دو چیزیں ہیں جو آپ اچھی صحت کو برقرار رکھنے کے لیے روزانہ کی بنیاد پر کرسکتے ہیں۔

پانچ چیزیں جو آپ اپنی صحت کو بہتر بنانے کے لیے ابھی کر سکتے ہیں وہ 5 انتہائی ضروری کام کیا ہیں؟

جسمانی سرگرمی اور متوازن غذا کو برقرار رکھنا اس کے علاوہ دیگر عادتوں میں شراب اور تمباکو نوشی کو ترک کرنا اور لوگوں سے سماجی طور پر جڑے رہنا شامل ہیں۔

جسمانی سرگرمی : 1
محققین کا کہنا ہے کہ اس بات کے بہت سے شواہد موجود ہیں کہ جسمانی طور پر متحرک رہنا نہ صرف جسمانی، ذہنی اور سماجی صحت کو فروغ دیتا ہے بلکہ بڑھاپے میں بیماری کے آغاز کو بھی روکتا ہے۔

اس بارے میں سڈنی یونیورسٹی کے ماہر صحت پروفیسر ٹائیڈ مین کا عالمی ادارہ صحت کے رہنما اصولوں کی روشنی میں مزید کہنا تھا کہ ایک فرد کو زیادہ سے زیادہ جسمانی سرگرمی میں حصہ لینا چاہیے۔

Physical Activity | Southern Health & Social Care Trust

ان کا کہنا ہے کہ جسمانی سرگرمی متعدد مختلف شکلوں میں آسکتی ہے اور اسے ایک منظم کھیل یا ورزش گروپ نہیں ہونا چاہیے۔

یہ آپ کا تفریحی وقت سیر کے لیے نکل سکتا ہے، یا یہ آپ کے گھریلو کام ہوسکتا ہے، لہٰذا گھر کے ارد گرد سرگرمیاں کرنا، باغبانی کرنا، یہ سب چیزیں صحت کو فروغ دیتی ہیں۔

2: متوازن غذا کو برقرار رکھیں
پروفیسر ٹائیڈ مین کا کہنا ہے کہ طویل مدتی بیماری کے خطرے کے عوامل کو کم کرنے اور موٹاپے کے خطرے کو کم کرنے کے لیے متوازن غذا برقرار رکھنا ضروری ہے۔

4 Things You Can Do to Stay Healthy - Physical Culture Study

آپ کی خوراک میں اچھی غذائیت آپ کے جسم کو ایندھن دینے، ہڈیوں کو مضبوط رکھنے اور توانائی کے احساس کے لیے اچھی ہے۔

3: کثرت سے شراب اور تمباکو نوشی کو ختم کریں۔
پروفیسر ٹائیڈ مین کہتے ہیں کہ شراب کو محدود اور تمباکو نوشی کو کم کرنے کی شدید ضرورت ہے کیونکہ ہر شخص یہ بات جانتا ہے کہ یہ دونوں عادتیں صحت کے لیے واقعی خطرناک ہیں۔

ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کے مطابق، الکحل کا استعمال ہر سال عالمی سطح پر 3 ملین اموات کے ساتھ ساتھ لاکھوں لوگوں کی معذوری اور خراب صحت کا باعث بنتا ہے۔

Social smoking when drinking alcohol | Binge smoking

ایک محتاط اندازے کے مطابق تمباکو نوشی سے تقریباً 20,500 آسٹریلوی ایک سال میں ہلاک ہوتے ہیں، یہ عادات ایک شخص کی متوقع عمر اور زندگی کے معیار کو بھی کم کرتی ہیں جبکہ بہت سے حالات اور بیماریوں کے ساتھ ساتھ قبل از وقت موت کا خطرہ بھی بڑھا دیتی ہیں۔

4: سماجی طور پر جڑے رہنا
پروفیسر ٹائیڈ مین کا کہنا ہے کہ معاشرے میں تنہائی بھی ایک بڑا مسئلہ ہے، اور ایسا تب بھی ہوتا ہے جب کوئی شخص دوسروں سے رابطے میں نہ ہوکیونکہ اکثر اوقات کمیونیکشن کی کمی ہوتی ہے۔

انہوں نے بتایا کہ رابطوں کو کئی طریقوں سے حاصل کیا جاسکتا ہے، بشمول اپنے قریبی لوگوں میں رضاکارانہ طور پر سرگرم رہنا، تاہم کچھ تنہائی پسند لوگ ایسے بھی ہیں جو اکیلے رہنے سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔

5: خود پر اور ان لوگوں پر توجہ دیں جن کا آپ خیال رکھتے ہیں۔

پروفیسر ٹائیڈ مین کا مزید کہنا ہے کہ کوویڈ19وبائی امراض کے دوران لاک ڈاؤن اس بات کی ایک اچھی مثال تھی کیوں کہ اس وقت لوگوں نے ان لوگوں کی دیکھ بھال کی جن کی آپ دیکھ بھال کرنا چاہتے تھے۔

6 Ways to Make People Pay Attention to What You Say

 

مثال کے طور پر کچھ لوگ اپنے بوڑھے والدین کے بارے میں فکر مند ہوں گے جو لاک ڈاؤن میں ہیں یا یہ یقینی بناتے ہیں کہ کیا انہیں ان کی ضرورت کی چیز مل گئی ہے۔

Comments

- Advertisement -