The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے کی ائیرسفاری کے ذریعے پاکستان کی بلند ترین چوٹیاں دیکھنے کا موقع، کرایہ کتنا ہوگا؟

کراچی : پی آئی اے نے 12جون سے ایئر سفاری کا اعلان کرتے ہوئے یک طرفہ کرایہ 25ہزار روپے مقرر کردیا، ائیرسفاری کے ذریعے گلگت بلتستان میں موجود بلند ترین چوٹیاں دیکھنے کا موقع ملے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کے سیاحت کو فروغ دینے کا مشن جاری ہے، قومی ایئرلائن پی آئی اے نے12جون سے ایئر سفاری کا اعلان کردیا اور کہا ایئر سفاری ہفتے میں ایک دن آپریٹ ہوگی۔

پی آئی اے نے ایئر سفاری کیلئے یکطرفہ کرایہ 25ہزار روپے مقرر کردیا ، ائیرسفاری کے ذریعے دنیا کی بلند ترین چوٹی کو دیکھنے کا موقع ملے گا ، ائیر سفاری کالام ، جھیل سیف الملک ناگاپربت ، کے ٹو سے گزر کر اسکردو میں لینڈ کرے گی۔

گذشتہ روز پاکستان انٹرنیشنل ایئرلائن نے ائیر سفاری شروع کرنےکا فیصلہ کرتے ہوئے کہا تھا کہ ائیرسفاری اسلام آباد سے ‏اسکردو کے لئے آپریٹ کی جائے گی۔

پی آئی اے انتظامیہ کے مطابق ائیرسفاری سےمتعلق تمام تیاریاں مکمل کرلی گئی ہیں اور آئندہ ‏چندروز میں ائیرسفاری کا شیڈول جاری کر دیا جائےگا، ‏ائیرسفاری سے ملک میں سیاحت کوبھی فروغ حاصل ہوگا۔

خیال ر رہے کہ قومی ایئرلائن پی آئی اے نے پی آئی اے نے سیاحت کےفروغ کیلئے تاریخ میں پہلی باراسکردو اور گلگت ائیرپورٹ پر 8، 8 پروازیں آپریٹ کی

Comments

یہ بھی پڑھیں