The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے کابل آپریشن کے لئے مکمل طور پر تیار

اسلام آباد : پی آئی اے کابل آپریشن کے لئے مکمل طور پر تیار ہے، سی ای او ارشد ملک کا کہنا ہے کہ کابل ائیر پورٹ کنٹرول زون میں نہیں، جس کی وجہ سے انشورنس دس گنا زیادہ ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے کے سی ای او ارشد ملک نے صحافیوں سے غیر رسمی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پی آئی اے کابل آپریشن کے لئے مکمل طور پر تیار ہے ،کابل آپریشن میں ریڈار کوور نہ ہونا سب سے بڑا مسئلہ ہے۔

ارشد ملک کا کہنا تھا کہ کابل ائیر پورٹ کنٹرول زون میں نہیں، جس کی وجہ سے انشورنس دس گنا زیادہ ہے، انشورنس بڑھنے کے سبب اپریشن جاری نہیں رکھا جاسکتا ہے۔

انھوں نے کہا پی آئی اے کی فلیٹ میں تین طیارے لائے ہیں ، آگے ماہ مزید تین طیارے پہنچ جائیں گے، نئے طیارے 2017 کے ماڈل کے ہوں گے، نئے معاہدے کے تحت اگر طیارہ گرانڈ ہوگا تو اس کا کرایہ ادا نہیں کیا جائے گا، نئے طیارے جو آئیں گے وہ اب پاور بائی آورر کے تحت کام کریں گے۔

پی آئی اے کے سی ای او کا کہنا تھا کہ رواں سال اب تک پرندے ٹکرانے کے 60 واوعات ہوچکے ہیں ، پرندے ٹکرانے سے لاکھوں ڈالر کے اخراجات کا بوجھ پڑتا ہے ، انٹرنیشنل سیکٹر میں سعودی عرب اور گلف ممالک بہت اہم ہیں۔

ارشد ملک نے مزید بتایا سعودی عرب سے چالیس فیصد ریونیو آتا تھا ، اگر یہ دونوں سیکٹر مکمل چلیں تو پی آئی اے دو ہزار انیس کی سطح پر آجائے گا ، پی آئی اے کا اپنے روٹس بھی بڑھانے کا پلان ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں