The news is by your side.

Advertisement

پی آئی سی ہنگامہ آرائی : جاں بحق مریضوں کے لواحقین کیلئے مالی امداد کا اعلان

لاہور : وزیر اعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے کہا ہے کہ پی آئی سی واقعے میں جاں بحق ہونے والے افراد کے لواحقین کو حکومت کی جانب سے فی کس دس دس لاکھ روپے امداد دی جائے گی، گاڑیوں کے نقصانات کا بھی ازالہ کیا جائے گا۔

یہ اعلان انہوں نے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔ تفصیلات کے مطابق لاہور میں وزیراعلیٰ پنجاب کی زیرصدارت کابینہ کمیٹی برائے امن وامان کا اجلاس منعقد ہوا۔

اجلاس میں پی آئی سی واقعے کے مختلف پہلوؤں اور کیس پر ہونے والی پیشرفت کا تفصیلی جائزہ لیا گیا، اس موقع پر سردار عثمان بزدار کی جانب سے ہنگامہ آرائی کے باعث جاں بحق ہونے والے مریضوں کے لواحقین کیلئے مالی امداد کااعلان کیا گیا۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ حکومت جاں بحق مریضوں کے لواحقین کو10،10لاکھ روپے امداد دے گی، اس کے علاوہ ڈاکٹرز اور دیگر لوگوں کی گاڑیوں کو پہنچنے والے نقصانات کا بھی ازالہ کیا جائے گا۔

عثمان بزدار نے اپبے خطاب میں واضح ہدایات دیں کہ جاں بحق مریضوں کے لواحقین کو کل تک ہرصورت امداد فراہم کردی جائے۔

انہوں نے کہا کہ پنجاب انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیا لوجی (پی آئی سی) میں آلات اور مشینری و دیگرسامان کو جلد درست حالت میں لایا جائے اور ایمرجنسی کو فنگشنل کرنے کیلئے ہنگامی بنیادوں پر اقدامات اٹھائے جائیں۔

وزیراعلیٰ کا مزید کہنا تھا کہ پی آئی سی کی ایمرجنسی کی جلد بحالی ہماری اولین ترجیح ہے، حکومت ایمرجنسی سروسز بحالی کیلئے تمام ضروری وسائل فراہم کرے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں