The news is by your side.

Advertisement

آن لائن خریداری میں بڑا دھوکہ: پلے اسٹیشن خریدنے والے کو کیا ملا؟؟

یوٹاہ : امریکہ میں آن لائن کمپنی کو خریدار کے ساتھ دھوکہ کرنا مہنگا پڑگیا، خریدار کو جدید پلے اسٹیشن فائیو کے بجائے اینٹ بھجوا دی فراڈ پکڑے جانے پر بھاری جرمانہ بھرنا پڑا۔

امریکی ریاست یوٹاہ کے ایک رہائشی نے سونی کا جدید گیم پلے اسٹیشن فائیو آن لائن کا آرڈر دیا لیکن جب پارسل کھولا تو اس میں سے حیرت انگیز طور پر ایک اینٹ نکلی، نوجوان نے فراڈ کرنے والوں کیخلاف تھانے میں شکایت درج کرادی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق آن لائن چیزیں ڈلیور کرنے والی کمپنی نے نوجوان کو جرمانے کے طور پر 878 ڈالر واپس کرنے کا اعلان کیا ہے جب کہ اس پلے اسٹیشن کی قیمت399ڈالر ہے۔

نئے پلے اسٹیشن فائیو نے بین الاقوامی مارکیٹوں کو بہت متاثر کیا ہے لیکن دنیا بھر میں گیمنگ کے خواہشمندوں کی جانب سے زیادہ طلب کیے جانے پر بہت سارے خطوں میں اس کی عدم دستیابی سے اس کی شہرت میں مزید اضافہ ہورہا ہے۔

مذکورہ گیم جو 12 نومبر کو جاری کیا گیا تھا یہ گیم متعارف ہونے والے پہلے ہفتہ میں مشترکہ طور ایکس باکس سیریز ایکس اور ایس دونوں یونٹوں کے مقابلے میں زیادہ یونٹ فروخت ہوچکا ہے۔

اس یونٹ کو حاصل کرنا اس قدر مشکل ہوگیا ہے کہ کوئی بھی خریدار جب اسے ڈھونڈنے کیلیے مختلف مارکیٹ اور ذرائع کا سہارا لے کر اس تک رسائی حاصل کرتا ہے تو خود کو خوش قسمت تصور کرتا ہے، آج بھی لاکھوں افراد پلے اسٹیشن فائیو کے مارکیٹ میں آنے کے شدت سے منتظر ہیں۔

ابھی تک دنیا بھر کے لاکھوں خواہشمند اس کو حاصل کرنے کے لئے اپنی طاقت کے مطابق ہر ممکن کوشش کررہے ہیں یہاں تک کہ کچھ بیرونی ممالک سے اس کی درآمد کروانے کے لئے اس کی دگنی قیمت دینے کو بھی تیار ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں