The news is by your side.

Advertisement

جمال خاشقجی کی منگیتر کا کینیڈین گلوکار جسٹن بیبر سے بڑا مطالبہ

جمال خاشقجی کی منگیتر خدیجہ چنگیز نے کینیڈین گلوکار جسٹن بیبر سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ جمال خاشقجی کے قاتلوں کے لیے کنسرٹ نہ کریں۔

تفصیلات کے مطابق مقتول سعودی صحافی جمال خاشقجی کی منگیتر خدیجہ چنگیز نے جسٹن بیبر کے نام ایک کھلا خط لکھا ہے، جس میں انھوں نے مطالبہ کیا کہ سعودی عرب میں اپنا کنسرٹ منسوخ کر دیں۔

خدیجہ نے لکھا کہ آپ کو دنیا کو ایک واضح پیغام دینا چاہیے کہ آپ کا نام، ٹیلنٹ اور آپ کی موسیقی ایسے ملک کے لیے نہیں ہے جہاں ناقدین کا قتل ہو۔

واضح رہے کہ سعودی عرب کے شہر جدہ میں جسٹن بیبر کا میوزک کنسرٹ 5 دسمبر کو منعقد ہو رہا ہے، ان کی یہ پرفارمنس سعودی عرب کی پہلی گراں پری ریس کے انعقاد کے موقع پر طے شدہ ہے۔

واشنگٹن پوسٹ کے سعودی صحافی جمال خاشقجی کو 2018 میں استنبول کے سعودی قونصل خانے میں بے دردی سے قتل کیا گیا تھا، وہ سعودی حکومت کے ناقد مانے جاتے تھے، ان کی منگیتر خدیجہ چنگیز اب بھی ان کے لیے انصاف کی طلب گار ہیں، اور وہ قتل کے بعد سے ولئ عہد محمد بن سلمان کے خلاف مہم چلا رہی ہیں۔

خدیجہ نے ان تین برسوں میں اس سلسلے میں ترکی، امریکا اور یورپی ممالک میں بہت ساری تقریریں کی ہیں، ان کا مؤقف ہے کہ جمال کے قاتلوں کے خلاف ابھی تک کوئی کارروائی نہیں ہوئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں