پرامن بقائے باہمی اور معاشی رابطوں پر مبنی خطہ پاکستان کی خواہش ہے: وزیر اعظم -
The news is by your side.

Advertisement

پرامن بقائے باہمی اور معاشی رابطوں پر مبنی خطہ پاکستان کی خواہش ہے: وزیر اعظم

اسلام آباد: وزیر اعظم پاکستان محمد نواز شریف کا کہنا ہے کہ پر امن بقائے باہمی، معاشی رابطوں پر مبنی خطہ پاکستان کی خواہش ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دار الحکومت اسلام آباد میں وزیر اعظم نواز شریف کی زیر صدارت اعلیٰ سطح کا اجلاس ہوا۔ اجلاس میں اسحٰق ڈار، چوہدری نثار، سرتاج عزیز، ڈی جی آئی ایس آئی اور آرمی چیف شریک ہیں۔

اجلاس میں نیشنل ایکشن پلان اور آپریشن ضرب عضب سے متعلق امور زیر غور آئے۔ اجلاس میں پاکستان کی اندرونی و بیرونی سلامتی صورتحال کا جائزہ لیا گیا۔

ترجمان کے مطابق اجلاس میں خارجہ پالیسی، ہمسایہ ممالک اور اسٹریٹجک پارٹنرز سے شراکت داری پر تبادلہ خیال کے ساتھ ساتھ ہمسائیہ ممالک سے دو طرفہ اور کثیر الجہتی تعلقات کا بھی جائزہ لیا گیا۔

اجلاس کے شرکا کا کہنا تھا کہ دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کی جانی اور مالی قربانیوں کے مثبت نتائج برآمد ہوئے ہیں اور پاکستان کی قربانیوں کا عالمی سطح پر اعتراف کیا گیا ہے۔ اجلاس میں علاقائی استحکام کے لیے مستقبل کے لائحہ عمل پر بھی بات چیت کی گئی۔

اجلاس میں اظہار خیال کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ پر امن بقائے باہمی احترام اور معاشی طور پر مربوط خطہ ہمارا مقصد ہے جس کے حصول کے لیے کوششیں جاری رکھنا ہوں گی۔ امن، خوشحالی اور ترقی کے عزم پر قائم رہتے ہوئے ہی ایسا مکمن بنایا جاسکتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں