The news is by your side.

Advertisement

پاکستان بہترین اورقابل اعتماد دوست سے محروم ہوگیا،وزیراعظم کا سلطان قابوس کے انتقال پر اظہارافسوس

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے سلطان قابوس کے انتقال پر اظہارافسوس کرتے ہوئے کہا پاکستان بہترین اورقابل اعتماد دوست سے محروم ہوگیا ہے۔

تفصیلات کے وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر سلطنت آف اومان کے فرمانروا سلطان قابوس بن کے انتقال پر اظہارافسوس کرتے ہوئے کہا پاکستان بہترین اورقابل اعتماد دوست سے محروم ہوگیا، سلطان قابوس نےاومان کوجدیدریاست میں تبدیل کیا، اللہ تعالی سلطان ان کو بلند درجات عطا فرمائیں۔

یاد رہے عرب ملک سلطنت اومان کے سلطان قابوس بن سعید طویل علالت کے بعد انتقال کر گئے، ان کے انتقال پر ملک میں تین روزہ سوگ کا اعلان کیا گیا، سلطان قابوس اپنے والد سعید بن تیمور کی وفات کے بعد اومان کے بادشاہ بنے تھے۔

شاہی دیوان کی جانب سے جاری بیان میں مرحوم سلطان قابوس کی شاندار خدمات پر انہیں خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا گیا کہ سلطان قابوس نے 50 سال تک ملک کی خدمت کی اور اسے ترقی کی معراج تک پہنچایا۔

سلطان قابوس نے 1970 میں اپنے والد کو معزول کر اومان کا تخت سنبھالاتھا، ان کی اولاد نہیں، اس لیے انہوں نے جانشین بھی نامزد نہیں کیا تھا، جس کے بعد اومان کا شاہی خاندان 3 روز میں جانشین کا چناؤ کرنے کا مجاز ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں