The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم عمران خان کا ترسیلات زر میں اضافے پر اطمینان کا اظہار

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان نے ترسیلات زر میں اضافے پر اطمینان کا اظہار کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق آج وزیر اعظم عمران خان کی زیر صدارت معاشی ٹیم کا اجلاس منعقد ہوا جس میں ترسیلات زر اور ملکی زر مبادلہ کے ذخائر میں اضافے پر غور کیا گیا۔

وزیر اعظم نے ترسیلات زر میں اضافے پر اظہار اطمینان کرتے ہوئے کہا بیرون ملک مقیم پاکستانی ملک و قوم کا قیمتی اثاثہ ہیں، بیرون ملک پاکستانیوں کو ہر ممکنہ سہولت فراہم کرنا ہماری ترجیح ہے۔

اجلاس میں مشیر خزانہ حفیظ شیخ، گورنر اسٹیٹ بینک رضا باقر، سیکریٹری خزانہ، چیئرمین ایف بی آر، شہزاد اکبر، عشرت حسین اور دیگر حکام بھی شریک ہوئے، اجلاس میں زر مبادلہ میں مزید اضافے کے لیے مجوزہ تجاویز و اقدامات پر بھی غور کیا گیا، جب کہ ترسیلات زر میں مزید اضافے کے لیے وزارتِ خزانہ، ایف بی آر اور اسٹیٹ بینک کو ٹاسک دیا گیا۔

ایک ماہ میں ملکی تاریخ کی بلند ترین ترسیلات زر موصول

وزیر اعظم نے اس موقع پر ہدایت کی کہ ترسیلات زر اور زر مبادلہ میں اضافے کے لیے مزید اقدامات تجویز کیے جائیں، تاکہ اندرون و بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کی حوصلہ افزائی ہو اور اوورسیز پاکستانی ملکی معیشت کے استحکام میں بڑھ چڑھ کر حصہ لے سکیں۔

واضح رہے کہ آج اسٹیٹ بینک آف پاکستان کی جانب سے کہا گیا ہے کہ جولائی کے مہینے میں ملکی تاریخ کی بلند ترین ترسیلات زر 2 ارب 76 کروڑ ڈالر موصول ہوئیں، یہ جون 2020 کی نسبت 12.2 فی صد جب کہ جولائی 2019 کی نسبت 36.5 فی صد زیادہ ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں