The news is by your side.

Advertisement

راولپنڈی طیارہ حادثہ: وزیراعظم سمیت دیگر سیاسی رہنماؤں کا اظہار افسوس

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان سمیت دیگر سیاسی رہنماؤں نے راولپنڈی طیارہ حادثے میں قیمتی جانوں کے ضیاع پر دکھ اورافسوس کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم ہاؤس کی جانب سے جاری بیان میں راولپنڈی طیارہ حادثے پر وزیراعظم عمران خان نے شہید افراد کے لواحقین سے ہمدردی کا اظہار کیا ہے۔

وزیراعظم عمران خان نے حادثے میں قیمتی انسانی جانوں کے ضیاع پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے زخمیوں کی جلد صحت یابی کے لیے دعا کی ہے۔

وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا کہ طیارہ حادثے میں قیمتی جانوں کے ضیاع پر بہت افسوس ہے، پوری قوم صدمے میں ہے اہل خانہ سے تعزیت کرتا ہوں۔

وفاقی وزیرامور کشمیرعلی امین گنڈاپور نے راولپنڈی طیارہ حادثے میں انسانی جانوں کے ضیاع پر افسوس کا اظہار کیا ہے۔

چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی نے طیارہ حادثے میں انسانی جانوں کے ضیاع پر اظہارافسوس کرتے ہوئے متاثرہ خاندانوں سے دلی ہمدردی کا اظہار کیا۔

وفاقی وزیر ہوا بازی غلام سرورخان نے راولپنڈی میں طیارہ حادثے پر اظہارافسوس کرتے ہوئے کہا کہ پاک فوج کے تربیتی طیارے کو حادثے پر دکھ ہے۔ انہوں نے شہدا کے بلند درجات اور لواحقین کے لیے صبر جمیل کی دعا کی۔

وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید احمد نے بھی طیارہ حادثے میں قیمتی جانوں کے نقصان پراظہار افسوس کرتے ہوئے لواحقین سے اظہار تعزیت کی۔

پاک فوج کا طیارہ گرکر تباہ، 18 افراد جاں بحق

واضح رہے کہ آج صبح آرمی ایوی ایشن کا طیارہ راولپنڈی کے قریب گرکرتباہ ہوگیا جس کے نتیجے میں دو پائلٹ اور عملے کے پانچ ارکان سمیت 18 افراد جاں بحق ہوگئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں