The news is by your side.

Advertisement

نیب کی سفارش پر ہی نواز شریف کا نام ای سی ایل سے نکالا جائے گا، عمران خان

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ نوازشریف کا کیس نیب کے پاس ہے، نیب کی سفارش پر ہی ان کا نام ای سی ایل سے نکالا جائے گا، نوازشریف کی صحت سے متعلق کوئی بیان بازی نہ کی جائے۔

یہ بات انہوں نے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہی، تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت پارٹی ترجمانوں کا اجلاس ہوا، اس موقع پر ملک کی سیاسی اور معاشی صورتحال کے علاوہ دیگر امور پر گفتگو کی گئی۔

اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم کا کہنا تھا کہ  نوازشریف کے ای سی ایل کا معاملہ نیب کے پاس ہے، نیب کی سفارش پر نوازشریف کا نام ای سی ایل میں ڈالا گیا تھا، نیب کی سفارش پر ہی ان کا نام ای سی ایل سے نکالا جائے گا۔

وزیراعظم عمران خان نے پارٹی رہنماؤں کو نوازشریف کی صحت کے حوالے سے بیان بازی نہ کرنے کی ہدایت دیتے ہوئے کہا کہ پہلے دن سے ہمارا مؤقف ہے کہ سیاست کو صحت سے الگ رکھا جائے۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم اداروں کی آزادی اور ان کی خود مختاری پریقین رکھتے ہیں، اپنے منشور پر مکمل عملدرآمد کی جانب بڑھ رہے ہیں، ملکی معیشت میں بھی استحکام آچکا ہے۔

آزادی مارچ سے متعلق ان کا کہنا تھا کہ حکومتی مذاکراتی اور رہبر کمیٹی آزادی مارچ سے متعلق اپنا کام کررہی ہے، دھرنے والوں کا کوئی غیرآئینی مطالبہ تسلیم نہیں کیا جائے گا۔

انہوں نے رہنماؤں کو مذاکرات کے دوران سخت بیانات دینے سے گریز کی ہدایت دیتے ہوئے کہا کہ حکومت کی معاشی پالیسیوں کو اجاگر کیا جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں