The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان کی کل کراچی آمد ، کراچی ٹرانسفارمیشن پلان کااعلان کریں گے

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کل کراچی کے دورے پر پہنچ رہے ہیں ، دورے کے دوران عمران خان کراچی ٹرانسفارمیشن پلان کااعلان کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کل دوپہرمیں کراچی پہنچیں گے، جہاں وہ گورنرہاؤس میں پریس کانفرنس کریں گے اور کراچی ٹرانسفارمیشن پلان کااعلان کریں گے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ وزیراعظم پاکستان اسٹاک ایکسچینج کادورہ بھی کریں گے اور صنعتکاروں،تاجروں سےملاقات کریں گے جبکہ وزیر اعظم کی اتحادی جماعتوں کے نمائندوں سے بھی ملاقات متوقع ہے۔

یاد رہے اے آر وائی نیوزکے پروگرام الیونتھ آور میں‌ گفتگو کرتے ہوئے گورنر سندھ عمران اسماعیل نے بتایا تھا کہ وزیراعظم عمران‌ خان ہفتے کو کراچی آرہے ہیں ، کراچی سے متعلق جو پلان ہے اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ شیئر کیا ہے، دل بہت کررہا ہے پلان شیئر کروں‌ لیکن وزیراعظم خود ہی اعلان کریں‌ گے۔

گذشتہ روز وزیراعظم عمران خان نے  کراچی ٹرانسفارمیشن پلان کے حوالے سے اعلیٰ سطح اجلاس میں کہا تھا کہ حالیہ بارشوں نےانتظامی ڈھانچے کے مسائل کو اجاگر کیا ہے ، انتظامی ڈھانچے نے کراچی کےعوام کو بےتحاشامسائل سے دوچار کیاہے، کراچی کےعوام کے مسائل کا وفاقی حکومت کو مکمل ادراک ہے۔

عمران خان  کا کہنا تھا کہ بااختیار اور موثر نظام کراچی ٹرانسفارمیشن پلان کیلئے ضروری ہے، کراچی کے مسائل کی سب سے بڑی وجہ انتظامی اختیارات کا منقسم ہونا رہا ہے، اس امر کی بارہا وفاقی اور صوبائی حکومت کی جانب سے نشاندہی کی جاتی رہی۔

ان کا کہنا تھا کہ کراچی کےحالات کا تقاضا ہے اختیارات بااختیار ایڈمنسٹریٹر کو تفویض کیے جائیں، سیوریج ،سالڈویسٹ ،بلڈنگ کنٹرول اتھارٹی اختیارات ایڈمنسٹریٹرکے پاس ہونے چاہئیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں