site
stats
اہم ترین

وزیر اعظم کا ٹھٹھہ اور سجاول کے لیے متعدد ترقیاتی منصوبوں کا اعلان

ٹھٹھہ: وزیر اعظم نواز شریف نے ضلع ٹھٹھہ اور سجاول کو گیس دینے کا اعلان کیا ہے۔ انہوں نے ٹھٹھہ کے لیے 500 بستروں کے اسپتال کے قیام کا اعلان بھی کیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم میاں محمد نواز شریف آج ٹھٹہ کے دورے پر ہیں۔ دورے کے موقع پر انہوں نے مکلی کرکٹ گراؤنڈ میں جلسہ عام سے خطاب کیا۔

خطاب کے دوران وزیر اعظم نے ضلع ٹھٹھہ اور سجاول کے لیے متعدد ترقیاتی منصوبوں کا اعلان کیا۔

انہوں نے ٹھٹھہ اور سجاول کی 50 کلو میٹرسٹرکوں کی تعمیر، سیوریج اور پینے کے پانی کے لیے 20، 20 کروڑ روپے، دونوں ضلعوں میں گیس کی فراہمی اور ٹھٹھہ میں 500 بستروں کے اسپتال کے قیام کا اعلان کیا۔

علاوہ ازیں وزیر اعظم نے گھارو اور کے ٹی بندر کے منصوبے کے لیے بھی 50 کروڑ کی گرانٹ کا اعلان کیا۔

جلسے سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ ہم سندھ کی تعمیر نو کریں گے۔ سندھ کے دیہاتوں، گوٹھوں اور قصبوں کونیا ولولہ دیں گے۔ انہوں نے کہا کہ ہم ٹھٹھہ والوں کو ہیلتھ کارڈ دیں گے۔ ہیلتھ کارڈ پر بیمار افراد کا مفت علاج کیا جائے گا۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ ملک میں بجلی کی صورتحال مسلسل بہتر ہو رہی ہے۔ آپ سے گزارش ہے کہ بل ادا کریں تاکہ مسلسل بجلی مل سکے۔

انہوں نے کہا کہ کراچی سے حیدر آباد تک موٹر وے بن رہی ہے۔ اب حیدر آباد سے سکھر تک موٹر وے کی تعمیر جلد شروع ہوگی۔ ٹھٹھہ اور سجاول میں بجلی، پانی اور گیس کے بعد یونیورسٹی بھی آئے گی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top