The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان سال کی بہترین شخصیت قرار

اسلام آباد : اردن کے رائل اسلامی اسٹریٹجک اسٹڈیز سینٹر نے دنیا کے بااثر مسلمانوں کی حالیہ فہرست میں وزیراعظم عمران خان کو ’سال کی بہترین شخصیت‘ قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق رائل انسٹیٹیوٹ آف اسٹریٹجک اسٹڈیز نے حال ہی میں جاری 500 بااثر مسلمانوں کی فہرست میں وزیر اعظم عمران خان کو ’سال کی بہترین شخصیت‘ قرار دے دیا۔

رائل انسٹیٹیوٹ آف اسٹریٹجک اسٹڈیز نے فلسطین سے تعلق رکھنے والی امریکی کانگریس کی رکن راشدہ طالب کو ’سال کی بہترین خاتون ‘ قرار دیا ہے۔

مصر کے دارالحکومت قائرہ میں امریکی یونیورسٹی کے پروفیسر ایس عبداللہ نے کہا کہ اگر 1992 میں 500 مسلمانوں کی فہرست جاری کی جاتی تو اس وقت میں عمران خان کو سال کا بہترین انسان نامزد کرتا جب انہوں نے کرکٹ ورلڈ کپ میں کامیابی حاصل کی تھی، کرکٹ ایک کھیل ہے، جس کی میں نے ہمیشہ خوبصورتی اور شدید مسابقتی کھیل کے امتزاج کے لیے تعریف کی ہے۔

پروفیسر ایس عبداللہ کا کہنا تھا کہ عمران خان کا کارنامہ صرف ورلڈ کپ جیتا نہیں بلکہ میں ان کی فنڈ ریزنگ مہم سے بھی متاثر ہوں جس سے انہوں نے کینسر کے مریضوں کیلئے اسپتال اور ریسرچ سینٹر بنایا۔

مزید پڑھیں : وزیراعظم عمران خان مسلم دنیا کی بااثر ترین شخصیات کی فہرست میں شامل

ان کا کہنا تھا کہ 1985 میں کینسر کی وجہ سے اپنی والدہ کے انتقال کے بعد عمران خان نے کینسر کے علاج کے لیے اسپتال بنایا، جس سے ان کی مقبولیت میں بہت زیادہ اضافہ ہوا۔ جہاں 75 فیصد افراد اپنا مفت علاج کراتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان نے اپنی 22 سالہ جدوجہد کے بعد وزارت عظمیٰ کا عہدہ حاصل کیا اور وہ بدعنوانی اور بد انتظامی معاملات کو حل کرنے کے لیے پُرعزم ہیں، عمران خان کی طرف سے عہدہ سنبھالنے کے بعد مودی کو امن مذاکرات کے لیے خط لکھے، جو ایک بہترین کوشش تھی لیکن بھارتی وزیر اعظم نے ان کا کوئی جواب نہیں دیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں