The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان سے امریکی سینیٹر کی ملاقات، کشمیر کی ابتر صورتحال پر گہری تشویش

واشنگٹن: وزیراعظم عمران خان سے امریکی سینیٹر لنزے گراہم نے ملاقات کی اس موقع پر مقبوضہ کشمیر بھی بھارتی جارحیت پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق عمران خان اور سینیٹر لنزے گراہم کے درمیان ملاقات میں دوطرفہ تعلقات اور خطے کی صورت حال پر خصوصی گفتگو ہوئی۔

وزیراعظم نے دونوں ممالک کے تعلقات کو مستحکم کرنے میں لنزےگراہم کے تعاون کو سراہا، وزیراعظم نے مقبوضہ کشمیر کی ابتر صورت حالت پر گہری تشویش کا بھی اظہار کیا۔

اس موقع پر عمران خان کا کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی لاک ڈاؤن سے انسانی بحران نے جنم لیا، مقبوضہ وادی میں بھارتی اقدام سے خطے کے استحکام کو خطرہ لاحق ہے۔

میں پوری دنیا میں مظلوم کشمیریوں کا سفیر بنوں گا، وزیراعظم عمران خان

انہوں نے کہا کہ مسئلہ کشمیر جنوبی ایشیا میں دیرپا امن کی راہ میں حائل بڑی رکاوٹ ہے، امریکا مسئلہ کشمیر کے حل میں مثبت کردار ادا کرسکتا ہے۔

وزیراعظم کے واضح کیا کہ پاکستان افغانستان میں امن کا خواہاں ہے، افغان تنازع کے سیاسی حل کے لیے امریکا کے ساتھ کام کرنے کیلئے پر عزم ہیں، افغانستان میں بات چیت کی جلد بحالی کیلئے پُرامید ہیں۔

خیال رہے کہ وزیراعظم عمران خان کا امریکا میں آج اہم دن ہے، وہ اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی سے خطاب کریں گے اور امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سے اہم ملاقات ہوگی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں