The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم کی دورہ برطانیہ کی اصل کہانی سامنے آگئی

اسلام آباد: وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی برطانیہ سے کچھ دیر بعد اسلام آباد پہنچیں گے۔ شاہد خاقان عباسی مانچسٹر کیوں گئے؟ اصل کہانی سامنے آگئی۔ ذرائع کےمطابق وزیر اعظم نے مانچسٹر میں برطانوی سول ایوی ایشن حکام سے ملاقات کی اور اپنی ایئر لائن کی بند پروازیں کھلوانے کی بات کی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے ایک ہفتے میں دوسری بار لندن کا دورہ کیا اور ان دوروں کی وجہ اب سامنے آگئی۔

وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کا وطن روانگی پر کہنا تھا کہ ان کا دورہ برطانیہ نجی تھا، لیکن وہ لندن سے مانچسٹرکیوں گئے؟ اصل کہانی سے پردہ اٹھ گیا۔

ذرائع کے مطابق وزیر اعظم اپنی ذاتی ایئر لائن کے معاملات طے کرنے لندن سے مانچسٹر گئے۔ برطانوی سول ایوی ایشن حکام نے شاہد خاقان عباسی کی ایئر لائن کا آپریشن معطل کردیا تھا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ وزیر اعظم نے مانچسٹر میں برطانوی سول ایوی ایشن حکام سے ملاقات کی اور اپنی ایئر لائن کی بند پروازیں کھلوانے کے لیے بات چیت کی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں