بدھ, مئی 22, 2024
اشتہار

وزیراعظم شہباز شریف آج کے فور منصوبے کا سنگ بنیاد رکھیں گے

اشتہار

حیرت انگیز

کراچی : وزیراعظم شہباز شریف آج کے فور منصوبے کا سنگ بنیاد رکھیں گے، منصوبے سے کراچی کو پہلے مرحلے میں روزانہ 260 ملین گیلن پانی ملے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم شہباز شریف آج کے فور منصوبے کا وزیراعلیٰ ہاؤس میں سنگ بنیاد رکھیں گے۔

اس حوالے سے وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ K-IV منصوبے سے کراچی کے لوگوں اور صنعتوں کی پانی کی طلب پوری ہونے سے پاکستان کی معاشی ترقی ہوگی ،یہ بات خوش آئند ہے کہ وفاقی و صوبائی حکومتیں اس منصوبے کی بروقت تکمیل کو خاص اہمیت دے رہی ہیں۔

- Advertisement -

مراد علی شاہ کا کہنا تھا کہ K-IV منصوبے سے کراچی کو پہلے مرحلے میں روزانہ 260 ملین گیلن پانی کی سپلائی میسر ہوگی،آج کراچی شہر میں 1200 ملین گیلن یومیہ پانی کی طلب ہے۔

انھوں نے بتایا کہ کراچی کے لیئے واٹر بورڈ کو حب ڈیم اور کینجھر جھیل (دریائے سندھ) سے تقریباً 600 ملین گیلن پانی یومیہ فراہم ہوتا ہے۔

وزیراعلیٰ سندھ نے مزید کہا کہ کراچی میں تیزی سے بڑھتی آبادی کے باعث پانی کی طلب اور رسد کے فرق میں بھی اضافہ ہوتا رہے گا، کراچی کی پانی کی طلب کو پورا کرنے کا انحصار خالصتاً K-IV منصوبے کی کامیاب اور بروقت تکمیل پر ہے ،K-IV مجموعی طور پر کراچی کو 650 ایم جی ڈی پانی کی رسد تین مرحلوں میں مکمل کرنے کا منصوبہ ہے۔

خیال رہے سال 2020 میں کےفورمنصوبہ کے لئے سابق وزیراعظم عمران خان کے کراچی پیکیج کے تحت رقم کا 50 فیصدوفاق فراہم کرے گا، کے فورمنصوبہ صوبائی حکومت نےشروع کیا تھا اور وفاق نے اپناحصہ بھی ڈالا۔

Comments

اہم ترین

مزید خبریں