منگل, مئی 21, 2024
اشتہار

موجودہ حکومت خواتین کو منصفانہ حقوق کی فراہمی کے لیے ہر وقت کوشاں ہے: وزیر اعظم

اشتہار

حیرت انگیز

اسلام آباد: وزیر اعظم شہباز شریف کا کہنا ہے کہ انسانی معاشرے کی ترقی خواتین کے کردار کے بغیر ممکن نہ تھی، موجودہ حکومت خواتین کو منصفانہ حقوق کی فراہمی کے لیے ہر وقت کوشاں ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم شہباز شریف نے خواتین کے عالمی دن کےموقع پر اپنے پیغام میں کہا کہ خواتین کو عالمی دن کے موقع پر مبارک باد پیش کرتا ہوں، اس دن کا مقصد معاشرے میں خواتین کے کلیدی کردار کو پہچاننے کا اعتراف کرنا ہے۔

وزیر اعظم کا کہنا ہے کہ تاریخ گواہ ہے کہ انسانی معاشرے کی ترقی خواتین کے کردار کے بغیر ممکن نہ تھی، خواتین کا ہر روپ انسان کو معاشرے کا کارآمد رکن بنانے میں مصروف نظر آتا ہے۔

- Advertisement -

انہوں نے کہا کہ دین اسلام نے 14 سو سال قبل خواتین کے حقوق کے بارے میں تنبیہ کی، موجودہ انسانی معاشرہ خواتین کی ہر شعبے میں خدمات کی مثالوں سے بھرا پڑا ہے، اکیسویں صدی کی خواتین مردوں کے شانہ بشانہ انسانی تہذیب کی ترقی میں مصروف ہیں۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ موجودہ حکومت خواتین کو منصفانہ حقوق کی فراہمی کے لیے ہر وقت کوشاں ہے، خواتین کو یکساں مواقع کی فراہمی کے لیے ہر ممکن اقدام اٹھایا۔

انہوں نے مزید کہا کہ خواتین کے حقوق کے تحفظ اور قومی دھارے میں شامل کرنے کے لیے خصوصی اقدامات اٹھائے، وراثت، تعلیم اور لیپ ٹاپس کی فراہمی میں خواتین کے لیے اقدامات کیے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں