ہفتہ, مئی 25, 2024
اشتہار

سعودی عرب نے 2 ارب ڈالر کے معاہدے پر دستخط کردیے، وزیراعظم

اشتہار

حیرت انگیز

لاہور : وزیراعظم شہبازشریف نے کہا ہے کہ سعودی عرب نے2ارب ڈالر کا ایگریمنٹ سائن کردیا ہے اور یو اے ای نےبھی امداد دینے کا کہا ہے۔

یہ بات انہوں نے لاہور میں نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہی، انہوں نے کہا کہ گزشتہ3ماہ میں پاکستان کو ڈیفالٹ سے چین نے بچایا، چین نے تقریباً5ارب ڈالر پاکستان کو دیے، ہم نے کمرشل بینک کے لون ادا کیے چین نے ہماری مزید امداد کی۔

- Advertisement -

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ خدانخواستہ پاکستان ڈیفالٹ ہوجاتا تو میں اور نوازشریف خود کو کبھی معاف نہ کرپاتے، سری لنکن صدر نے ایم ڈی آئی ایم ایف کے پاس جاکر میری مدد کی، یہاں دوست نما دشمنوں نے کہا کہ پاکستان ڈیفالٹ کرنے جارہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ قرضوں کی زندگی ایسے ختم نہیں ہوگی، اٹھ باندھ کمرکیا ڈرتاہے پھر دیکھ خدا کیا کرتا ہے یہ کرنا پڑےگا، گزشتہ حکومت میں 2صوبائی وزرائے خزانہ سے کہا گیا آئی ایم ایف کو لیٹر لکھیں، انہوں نے آئی ایم ایف سے کہا کہ پاکستان کو قرضہ نہیں دینا۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ آرمی چیف نے قرض پروگرام پورا کرانے میں بڑی مدد کی،سعودی عرب سمیت دوست ممالک سے مدد دلوانے میں سپہ سالار نے اہم کردار ادا کیا۔ یواے ای نے ایک ارب ڈالر دینے کا وعدہ پورا کیا، سعودی عرب نے 2ارب ڈالردینے کا وعدہ پورا کیا۔سری لنکن صدرنے بھی ہماری مدد کی، پاکستان کوڈیفالٹ سے بچانے کیلئے چین نے کلیدی کردار ادا کیا

شہبازشریف نے کہا کہ ایثار اور قربانی کا جذبہ ہے قوموں کو مشکلات سے نکالتا ہے، پاکستان ترقی اورخوش حالی کے راستے پر گامزن ہے، مشکل وقت میں ساتھ دینے پر دوست ممالک کے شکر گزار ہیں، قومی یکجہتی اور یکسوئی اور شعبانہ روز محنت ایسے عوام ہیں جو قوموں کو مشکلات سے نکالتے ہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ پاکستان درجنوں مرتبہ آئی ایم ایف کے پاس جاچکا ہے،عوام دعا کریں یہ آئی ایم ایف سے آخری معاہدہ ہو، خداکرے آئندہ ہمیں آئی ایم ایف کے پاس نہ جانا پڑے۔

واضح رہے کہ پاکستان اور عالمی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف) کے درمیان 3 ارب ڈالر کے اسٹینڈ بائی انتظامات (ایس بی اے) پر عملے کی سطح کا معاہدہ ہوگیا۔ تقریباً 8 ماہ کی تاخیر کے بعد ہوا یہ معاہدہ جولائی کے وسط میں آئی ایم ایف کے ایگزیکٹو بورڈ کی منظوری سے مشروط ہے، جس سے ادائیگیوں کے توازن کے شدید بحران اور گرتے ہوئے زرمبادلہ کے ذخائر کی وجہ سے مشکلات کا شکار پاکستان کو کچھ مہلت ملے گی۔

 

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں