The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم شہباز شریف کا دیامر بھاشا ڈیم کا دورہ

اسلام آباد: وزیر اعظم شہباز شریف نے دیامر بھاشا ڈیم کے دورے کے موقع پر کہا کہ منصوبہ پاکستان کو توانائی فراہم کرنے کے لیے بہت اہم ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم شہباز شریف نے دیامر بھاشا ڈیم کا دورہ کیا، اس موقع پر تقریب سے خطاب کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ دیامر بھاشا ڈیم نواز شریف کے دور میں شروع کیا گیا، ڈیم بنانے سے ملکی معاشی ترقی میں اضافہ ہوگا۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ منصوبے کی تکمیل سے آبپاشی اور زراعت کو فروغ ملے گا، چاہتے ہیں غیر ملکی سرمایہ کار آگے آئیں اور سرمایہ کاری کریں۔

انہوں نے کہا کہ ہمیں توانائی کے بڑے منصوبوں کے بارے میں فوری سوچنا ہوگا، تمام عالمی سرمایہ کاروں کی حوصلہ افزائی کریں گے۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ مشکلات اور آفات کے باوجود منصوبے کی جگہ پر زندگی نظر آتی ہے، اب ہم منصوبے کو بھرپور طریقے سے آگے لے کر چل سکیں گے۔ منصوبہ پاکستان کو توانائی فراہم کرنے کے لیے بہت اہم ہے۔

انہوں نے کہا کہ ماضی سے سبق حاصل کرنے کے ساتھ ہمیں پانی کو ممکنہ حد تک ضائع ہونے سے بچانا ہے، ہمارے پاس وسائل نہیں ہیں۔ ہمیں قوم سے جھوٹ نہیں بولنا، اچھی باتیں بھی حقائق میں آئیں گی اور ناخوشگوار باتیں بھی۔

وزیر اعظم کا مزید کہنا تھا کہ آبادی اور افرادی قوت کے اعتبار سے یہاں اسپتال ضروری ہے، ایک ایسا اسپتال ہو جسے ماہرین چلائیں، ایسا اسپتال بنائیں گے جہاں علاج سب کے لیے مفت ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں