وزیراعظم عمران خان اتوار کو دبئی کی عالمی کانفرنس میں‌ خطاب کریں‌گے -
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان اتوار کو دبئی کی عالمی کانفرنس میں‌ خطاب کریں‌گے

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان شیخ راشد المکتوم کی دعوت پر دبئی کا ایک روزہ دورہ کریں گے جہاں وہ  ورلڈ گورنمنٹ سمٹ میں نہ صرف شرکت بلکہ  خطاب کر کے خوشحال اور مضبوط پاکستان کا وژن بھی اجاگر کریں گے۔

ترجمان وزیراعظم کی جانب سے جاری اعلامیے کے مطابق عمران خان 10 فروری کو ایک روزہ دورے پر دبئی روانہ ہوں گے، اس دورے کی دعوت دبئی کے حکمران نے دی۔

وزیر اعظم کے ترجمان کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ عمران خان کو راشد المکتوم نے ساتویں عالمی حکومتی کانفرنس میں شرکت کی دعوت دی جس میں وہ مضبوط اور خوشحال پاکستان کے لیے اپنا وژن پیش کریں گے۔

عمران خان متحدہ عرب امارات کے حکمرانوں سے ملاقاتیں کر کے پاکستان میں مختلف شعبوں میں سرمایہ کاری کرنے پر اُن کی مزید حوصلہ افزائی بھی کریں گے۔

مزید پڑھیں: ابوظہبی کے ولی عہد کا دورہ پاکستان، خصوصی جھلکیاں انسٹا گرام پرپوسٹ کردیں

اسی سے متعلق: ولی عہد محمد بن زید النہیان کے دورہ پاکستان پر وفاقی حکومت کا اعلامیہ جاری

ترجمان وزیر اعظم کے مطابق وفاقی وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی، وزیر خزانہ اسد عمر، وزیر بحری امور علی زیدی اور مشیر برائے تجارت بھی اس دورے میں عمران خان کے ہمراہ ہوں گے۔

ترجمان وزیراعظم کے مطابق عمران خان کی سربراہی اجلاس میں شرکت علم پر مبنی معیشت، مصنوعی ذہانت، ترقی اور شرح نمو کے حصول کے لیے جدت کی اہمیت کے حوالے سے پاکستان کی دلچسپی ظاہر کرتی ہے۔

یاد رہے کہ وزیراعظم عمران خان نے وزارتِ عظمیٰ کا منصب سنبھالنے کے بعد نومبر میں بھی متحدہ عرب امارات کا کامیاب دورہ کیا تھا جس کے دوران انہوں نے اماراتی ہم منصب سے ملاقات کی تھی۔

یہ بھی پڑھیں: سعودی ولی عہد کا دورہ پاکستان، 15 ارب ڈالر کی سرمایہ کاری کا اعلان متوقع

دونوں ممالک کے سربراہان کی ملاقات میں باہمی دلچسپی کے امور، عالمی اور علاقائی مسائل پر گفتگو ہوئی تھی۔ علاوہ ازیں وزیراعظم پاکستان نے متحدہ عرب امارات کے ولی عہد شیخ زید بن سلطان النہیان سے بھی ملاقات کی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں