site
stats
سندھ

پولیس و رینجرزکی کارروائیاں، چھ ملزمان گرفتار، اسلحہ برآمد

کراچی : شہر قائد میں قانون کے رکھوالوں کا جرائم پیشہ افراد کے خلاف کریک ڈاؤن جاری ہے۔ شہر بھر سے لوٹ مار کے جرائم میں ملوث متعدد ملزمان گرفتار کرلئے گئے، گرفتارشدگان میں گینگ وار کے کارندے بھی شامل ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں جرائم پیشہ عناصر کے خلاف قانون کا گھیرا تنگ کردیا گیا۔ رینجرز نے کورنگی، ملیر،گلبرگ اور بلدیہ میں کارروائیاں کرکے چھ ملزمان کو گرفتار کرلیا۔

ترجمان رینجرز کے مطابق گرفتار ملزمان میں گینگ وار کے کارندے بھی شامل ہیں، اورنگی ٹاؤن پولیس نے کارروائی کرکے تالہ توڑ گروپ کے تین کارندوں کو گرفتار کرلیا۔ ملزمان نے ایک ماہ پہلے اقبال مارکیٹ میں بارہ دکانوں کے تالے توڑ کر لاکھوں روپے مالیت کا سامان لوٹا تھا، ملزمان کے قبضے سے اسلحہ اور چوری کیا ہوا مال برآمد ہوگیا۔

ملزمان نے اسٹریٹ کرائم کی متعدد وارداتوں کا اعتراف بھی کیا ہے، فیڈرل بی ایریا میں پولیس نے مقابلے کے بعد دو ملزمان کو زخمی حالت میں گرفتار کرلیا۔ قائد آباد گلشن بونیر میں پولیس نے مقابلے کے بعد دو ڈاکو دھر لئے۔

لیاقت آباد میں قانون نافذ کرنیوالے اداروں نے کارروائی کرتے ہوئے 2 افراد کو گرفتارکرلیا، ملزمان کا تعلق کسی سیاسی جماعت سے بتا یا جارہا ہے جبکہ ابتدائی تحقیقات کے مطابق گرفتار افراد کی شناخت ارشد اور شارق کے نام سے ہوئی ہے۔ زیر حراست افراد کیخلاف مقدمہ درج کرکے مزید تحقیقات کیلئے نامعلوم مقام پر منتقل کردیا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top