22.2 C
Ashburn
پیر, مئی 20, 2024
اشتہار

خیبر : تھانہ علی مسجد کی حدود میں خود کش دھماکا، ایس ایچ او شہید

اشتہار

حیرت انگیز

پشاور : خیبرپختونخوا کے ضلع خیبر کے تھانہ علی مسجد کی حدود میں خودکش دھماکا ہوا ہے۔

تھانہ علی مسجد کے ایس ایچ او گل ولی کے مطابق اس دھماکے کے نتیجے میں ایڈیشنل ایس ایچ او عدنان آفریدی شہید ہوگئے۔

اب تک کی تازہ ترین اطلاعات کے مطابق واقعے کے فوری بعد سیکیورٹی فورسز ےے جائے وقوعہ کو گھیرے میں لے کر علاقے میں سرچ آپریشن شروع کردیا، ایک مشتبہ شخص کو تلاش کیا جارہا ہے، واقعے میں زخمی ہونے والے افراد کو ابتدائی طبی امداد کیلیے مقامی اسپتال منتقل کیا گیا ہے۔

- Advertisement -

ابتدائی اطلاعات کے مطابق دھماکا خود کش تھا، خود کش حملہ آور نے نو تعمیر شدہ مسجد میں داخل ہونے کی کوشش کی اور جب پولیس نے اس کی تلاشی لینا شروع کی تو اس نے خود کو دھماکے سے اڑا لیا، جبکہ دھماکے کی جگہ سے ایک مشکوک شخص کو حراست میں لیا گیا ہے۔

دھماکے کے نتیجے میں مسجد کی زیر تعمیر عمارت کو بھی شدید نقصان پہنچا جبکہ اس کے ملبے تلے دبے سے متعدد افراد زخمی ہوگئے جنہیں بمشکل نکال کر اسپتال روانہ کیا گیا۔

خودکش دھماکا

پولیس کا کہنا ہے کہ مسجد میں داخل ہونے کی کوشش کرنے والے دو افراد تھے جس میں سے ایک نے خود کو اڑا لیا جبکہ دوسرے شخص کی گرفتاری کیلئے چھاپے مارے جارہے ہیں واقعے کی مزید تحقیقات مختلف زاویوں سے کی جارہی ہے۔

سی سی پی او اشفاق انور نے میڈیا کو بتایا کہ شہید ہونے والے ایڈیشنل ایس ایچ او عدنان آفریدی نے مشکوک شخص کو روکا تو وہ گرفتاری سے بچنے کیلئے بھاگا، حملہ آور نے مسجد کے اندر گھس کرخود کو دھماکے سے اڑا لیا اور اس کے تعاقب میں آنے والے ایڈیشنل ایس ایچ او نے شہید ہوگئے۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز پشاور عدنان طارق کے مطابق گزشتہ جمعرات کے روز بھی تحصیل کے دفتر میں دو خود کش بمباروں نے خود کو دھماکے سے اڑا لیا تھا جس کے تتیجے میں 3 جوان شہید ہوئے تھے۔

Comments

اہم ترین

ضیاء الحق
ضیاء الحق
ضیاء الحق پیشے سے صحافی ہیں اور بیوروچیف اے آر وائی نیوز خیبر پختوانخواں کی حیثیت سے اپنی خدمات سر انجام دے رہے ہیں

مزید خبریں