The news is by your side.

Advertisement

اسپین، پرتگال کے جنگلات میں آتشزدگی‘ 31 افراد ہلاک

میڈرڈ: شمالی اور وسطی پرتگال اور اسپین کے جنگلات میں آتشزدگی کے نتیجے میں کم ازکم 31 افراد ہلاک جبکہ متعدد افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق پرتگال اور اسپین کے جنگلات میں لگنے والی آگ کے نتیجے میں 31 افراد ہلاک جبکہ درجنوں زخمی ہوگئے، آگ جنگلات میں 20 مقامات پر لگی ہے جسے بجھانے کے لیے 4 ہزار سے زائد فائرفائٹرزکوشش کررہے ہیں۔

پرتگال کے وزیراعظم آنتونیو کوسٹا نے ایمرجنسی نافذ کردی ہے جبکہ پرتگال کی نیشنل سول پروٹیکشن ایجنسی نے آتشزدگی میں 28 افرا کے ہلاک ہونے کی تصدیق کی ہے۔

دوسری جانب پرتگال کی سرحد کے ساتھ اسپین کے شمال مغربی ریجن گالیسیا میں آگ لگائےجانے کے واقعات میں 3 افراد ہلاک ہوئے ہیں۔

اسپین کے وزیراعظم نے آتشزدگی میں ہلاک ہونے والے افراد کے اہل خانہ سے تعزیت کرتے ہوئے کہا کہ وہ دکھ کی گھڑی میں متاثرہ خاندانوں کے ساتھ ہیں۔

خیال رہے کہ رواں سال 17 جون کو پرتگال کی تاریخ کی سب سے خوفناک آتشزدگی میں 64 افراد ہلاک جبکہ 250 سے زائدا فراد زخمی ہوئے تھے۔


کیلیفورنیا میں آتشزدگی ‘ ہلاکتوں کی تعداد 40 ہوگئی


یاد رہے کہ امریکی ریاست کیلیفورنیا میں تیزی سے پھیلتی ہوئے آگ کے نتیجے میں ہلاکتوں کی تعداد 40 تک جا پہنچی ہے جبکہ 2000 گھر تباہ ہوگئے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں