The news is by your side.

Advertisement

جیالوں کا کام عام آدمی کا معیار زندگی بلند کرنا ہے: بلاول بھٹو

کراچی: پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ جیالوں کا کام عام آدمی کا معیار زندگی بلند کرنا ہے، جیالے شب و روز خدمت کا سفر جاری رکھیں۔

تفصیلات کے مطابق آج کراچی میں بلاول بھٹو اور وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ سے چیئرمین ضلع کونسل سلمان عبداللہ مراد نے ملاقات کی، جس میں انھوں نے پارٹی قیادت کو درپیش مسائل سے متعلق بریفنگ دی۔

پارٹی چیئرمین نے کہا کہ ہر جیالے کا یہ کام ہے کہ وہ عام آدمی کے معیار زندگی کی بہتری کے لیے کام کرے۔

دریں اثنا، چیئرمین پیپلز پارٹی بلاول بھٹو نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر بھی ایک خصوصی پیغام جاری کیا، انھوں نے ٹویٹ میں لکھا ’میرا سوال اپنی جگہ موجود ہے، کیا آپ کو تبدیلی پسند آئی؟‘

بلاول بھٹو نے 18 اگست 2019 کے اپنے بیان کا ویڈیو کلپ شیئر کر کے سوال دہرایا، ان کا سوال تھا کہ کیا عوام کو تبدیلی پسند آئی۔ انھوں نے مزید لکھا کہ اب نہ امپائر کی انگلی اٹھے گی نہ جعلی تبدیلی آئے گی، بلکہ صرف عوام کی مرضی چلے گی۔

یہ بھی پڑھیں:  سراج الحق کا بلاول بھٹو سے رابطہ، آصف زرداری کی صحت دریافت کی

یاد رہے کہ گزشتہ روز چیئرمین پیپلز پارٹی بلاول بھٹو نے پمز اسپتال اسلام آباد میں اپنے والد آصف علی زرداری سے ملاقات کر کے ان کی خیریت دریافت کی تھی، پارٹی ذرایع نے بتایا تھا کہ بلاول بھٹو اور آصف زرداری کے درمیاں ملکی صورت حال پر بھی تبادلہ خیال ہوا، بلاول بھٹو نے کور کمیٹی کے فیصلوں سے متعلق آصف زرداری کو آگاہ کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں