نوازشریف قوم کےساتھ مذاق بندکردیں،ترجمان پیپلزپارٹی چوہدری منظور
The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف قوم کےساتھ مذاق بندکردیں،ترجمان پیپلزپارٹی چوہدری منظور

کراچی : ترجمان پیپلزپارٹی چوہدری منظور کا کہنا ہے کہ نوازشریف قوم کےساتھ مذاق بندکردیں، نوازشریف ذاتی عدل کیلئےنظام کوتباہ کرنے پر تلے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پیپلزپارٹی کے ترجمان چوہدری منظور نے نواز شریف کے بیان پر ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ نوازشریف کےبیان سےلگتاہےکوئی نیالاڈلہ آگیا ہے، نواز شریف کاعدل اورانصاف کےساتھ کوئی تعلق نہیں۔

چوہدری منظور کا کہنا تھا کہ نوازشریف قوم کےساتھ مذاق بندکردیں، نوازشریف ذاتی عدل کیلئےنظام کوتباہ کرنےپرتلےہیں، نوازشریف پیپلزپارٹی کےخلاف سازش،انتقام میں شریک رہے۔

ترجمان پیپلزپارٹی نے کہا کہ پی ٹی آئی اورن لیگ آدھاآدھا اوراپنی مرضی کاسچ بول رہی ہے، پیپلزپارٹی حدیبیہ،نیازی سروسز جیسے فیصلوں سے مطمئن نہیں، نوازشریف کو تو ابھی کچھ بھی نہیں کہا گیا۔


مزید پڑھیں : ہم بھیڑبکریاں نہیں جو آنکھیں بند کر کے فیصلہ تسلیم کرلیں، نوازشریف


یاد رہے آج صبح احتساب عدالت میں پیشی پر نواز شریف نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے عدلیہ کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا اور کہا تھا کہ ہم بھیڑبکریاں نہیں جو آنکھیں بند کر کے فیصلہ تسلیم کرلیں، میں ،پارٹی اور قوم اس فیصلے کو قبول نہیں کرینگے، ، ہم اس فیصلے کے خلاف تحریک چلائیں گے۔

نواز شریف کا کہنا تھا کہ سپریم کورٹ فیصلے میں دہرا معیار اپنایا گیا ، مجھے خیالی تنخواہ پرنکالا گیا، خیالی تنخواہ کومیرا اثاثہ بتایا گیا، وزیراعظم کوشک کا فائدہ نہیں دیا جاتا اورنکال دیا جاتا ہے ، اس طرح کی سکہ شاہی نہیں چلے گی ، نوازشریف کا 50 سال پرانا احتساب لیا گیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں