The news is by your side.

Advertisement

پیپلز پارٹی نے پی ڈی ایم کا شوکاز نوٹس مسترد کر دیا

کراچی: پاکستان پیپلز پارٹی نے پی ڈی ایم کا شو کاز نوٹس مسترد کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق آج بلاول ہاؤس میں بلاول بھٹو زرداری کی زیر صدارت پیپلز پارٹی کے سینئر رہنماؤں کا ورچوئل اجلاس منعقد ہوا، جس کی اندرونی کہانی اے آر وائی نیوز سامنے لے آئی ہے۔

پی پی ذرائع کا کہنا ہے کہ اجلاس کے شرکا نے پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ کے شو کاز نوٹس کو مسترد کر دیا۔

اجلاس میں بعض ارکان نے بلاول بھٹو کو شوکاز نوٹس کا جواب نہ دینے کی تجویز دی، شرکا نے رائے دی کہ پی ڈی ایم کی جانب سے پیپلز پارٹی کو جاری شو کاز نوٹس کی کوئی حیثیت نہیں ہے۔

ذرائع کے مطابق پی پی ارکان کا مؤقف تھا کہ پیپلز پارٹی کسی سیاسی جماعت کو جواب دہ نہیں ہے، پی پی کو شو کاز دینے والے اپنی سیاسی تاریخ پر نظر ڈالیں، نظریہ ضرورت کی سیاست کرنے والے ہمیں نظریات نہ سکھائیں۔

پی ڈی ایم کا پیپلزپارٹی کو شوکاز نوٹس جاری کرنے کا فیصلہ

اجلاس میں بعض رہنماؤں نے بلاول بھٹو کو شوکاز کا بھرپور جواب دینے کی تجویز دی، ان ارکان کا مؤقف تھا کہ پی ڈی ایم کو شو کاز کا بھرپور اور فوری جواب دیا جائے۔

رہنماؤں نے کہا کہ ہم نے تو کبھی نہیں پوچھا کہ پنجاب میں سینیٹ الیکشن میں کیا ہوا، محمد زبیر نے دو دفعہ کس سے اور کیوں ملاقاتیں کیں، یہ بھی ہم نے نہیں پوچھا، ہم سے جواب مانگا گیا تو پھر پی ڈی ایم میں ہر چیز کا جواب دینا ہوگا۔

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ پی پی آزاد اور خود مختار جماعت ہے کسی کی ماتحت نہیں، پی پی نے پی ڈی ایم بنائی تھی اور اس کا تحفظ کرنا بھی جانتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں