The news is by your side.

Advertisement

پیپلز پارٹی وزیرِاعظم کے خلاف نااہلی کا ریفرنس دائر کرے گی،لطیف کھوسہ

اسلام آباد: پاکستان پیپلز پارٹی کے رہنما لطیف کھوسہ نے کہا کہ پانامہ کے ذریعے وزیرِاعظم اور ان کے اہل خانہ کا جھوٹ سامنے آگیا ہے،جس پر پیپلز پارٹی وزیر اعظم کے خلاف نااہلی کا ریفرنس دائر کرے گی۔

میڈیا سے بات کرتے ہوئے پیپلز پارٹی کے رہنما لطیف کھوسہ نے وزیر اعظم پاکستان محمد نواز شریف کے خلاف نا اہلی کا ریفرنس دائر کرنے کا عندیہ دے دیا،ان کا کہنا تھا کہ پانامہ لیک سے وزیر اعظم کا جھوٹ سامنے آیا ہے جس کے بعد وزیر اعظم آرٹیکل 62 اور 63 پر پورا نہیں اترتے۔

تفصیلات کے مطابق سابق گورنر پنجاب لطیف کھوسہ نے بتایا کہ وزیر اعظم اور اُن کے اہلِ خانہ کی جانب سے اثاثہ جات چھپانے سے متعلق شواہد آنے کے بعد پیپلز پارٹی وزیرِ اعظم پاکستان نواز شریف سمیت اُن کے اہلِ خانہ بہ شمول بھائی شہباز شریف،سمدہی اسحاق ڈار، داماد کیپٹن صفدر،اور بھتیجے حمزہ شہباز کے خلاف نا اہلی کے ریفرنس تیار کر رہی ہے جو تکمیل کے آخری مرحلے میں ہے۔

انہوں نے عندیہ دیا کہ چند ایک روز میں وزیر اعظم اور ان کے اہل خانہ کے خلاف نا اہلی کے ریفرنس الیکشن کمیشن میں جمع کرادیں گے،جس میں آرٹیکل 62 اور 63 کے تحت وزیرِاعظم پاکستان سمیت اراکین قومی اسمبلی اسحاق ڈاراور کیپٹن صفدر جب کہ پنجاب اسمبلی کے وزیراعلی شہباز شریف اور ان کے صاحبزادے حمزہ شہباز کو نا اہل قراد دینے کی درخواست کریں گے۔

دوسری جانب الیکشن کمیشن نے آج وزیر اعظم اور اُن کے رشتہ دار ارکانِ اسمبلی کے اثاثہ جات کی تفصیلات پیپلز پارٹی کو دینے کی منظوری دے دی ہے،پیپلز پارٹی کے رنماؤں لطیف کھوسہ اور نئیر بخاری نے وزیر اعظم پاکستان سمیت شہباز شریف، اسحاق ڈار،حمزہ شہباز اور کیپٹن صفدر کے 1990 سے 2013 تک جمع کرائے گئے کاغزات نامزدگی میں درج اثاثہ جات اور سالانہ گوشواروں کی تفصیلات مانگی تھیں۔

واضع رہے الیکشن کمیشن پہلے ہی وزیر اعظم کے داماد اور رکنَ اسمبلی کیپٹن صفدر کو ان کے اثاثہ جات کے حوالے متضاد اعداد و شمار پر تفصیلات مانگنے کے لیے طلب کر چکی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں