The news is by your side.

Advertisement

یوم عاشور: حضرت امام حسینؓ نے شہادت قبول فرمائی پر ظلم کے سامنے سر نہ جھکایا

اسلام آباد: یوم عاشور کے موقع پر صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی اور وزیر اعظم عمران خان نے اپنے پیغامات میں کہا کہ حضرت امام حسینؓ نے ثابت کیا کہ حق و باطل کے معرکے میں ہمیشہ حق کا ساتھ دینا چاہیئے۔

تفصیلات کے مطابق یوم عاشور کے موقع پر صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے اپنے پیغام میں کہا کہ یوم عاشور نہایت عظمت اور احترام کا حامل ہے، شہادت امام حسین رضی اللہ تعالیٰ عنہ امت مسلمہ کے لیے ایک عظیم درس ہے۔

صدر مملکت کا کہنا تھا کہ حضرت امام حسینؓ کی شہادت رہتی دنیا تک عزم و استقلال کی علامت ہے، ہمیں اپنے اندر نظم و ضبط اور ایثار و قربانی کا جذبہ پیدا کرنا ہوگا۔

وزیر اعظم عمران خان نے بھی یوم عاشور کے موقع پر اپنے پیغام میں کہا کہ امام عالی مقام کی شہادت پر امت آج بھی افسردہ ہے، سینکڑوں برس گزر جانے کے باوجود یہ زخم، غم اور واقعہ تازہ ہے۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ نواسہ رسول ﷺ نے یزید کے جبر و استبداد اور ظلم و ستم کو ماننے سے انکار کیا، امام عالی مقام نے شہادت قبول فرمائی پر ظلم کے سامنے سر نہ جھکایا۔

انہوں نے اپنے پیغام میں مزید کہا کہ امام حسینؓ نے ثابت کیا حق و باطل کے معرکے میں ہمیشہ حق کا ساتھ دینا چاہیئے۔

یاد رہے کہ آج دنیا بھر میں یوم عاشور 10 محرم الحرام مذہبی عقیدت و احترام سے منایا جارہا ہے۔

ملک کے مختلف علاقوں میں سخت سیکیورٹی میں ماتمی جلوس نکالے جائیں گے جس میں عزاداران ماتم اور نوحہ خوانی کرتے ہوئے شہدائے کربلا پر ڈھائے گئے مظالم کو یاد کریں گے، جلوسوں کے راستوں میں بڑی تعداد میں نذر و نیاز کا سلسلہ بھی ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں