The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں ‌‌تعلیمی ادارے کھولنے کے مراحل مکمل، پرائمری اسکول بھی کھل گئے

اسلام آباد : کوویڈ 19 کیسز کم ہونے کے بعد پرائمری کلاسز میں تدریسی عمل کا آغاز ہوگیا ، وفاقی وزیرتعلیم شفقت محمود کا کہنا ہے کہ چھ ماہ بعد اسکول کھلنا عمران خان کی کامیابی کامظہرہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میں تعلیمی ادارے کھولنے کے تمام مراحل مکمل کرلئے گئے ، آج سے ملک بھرمیں پرائمری اسکول بھی کھل گئے، پرائمری اسکول کھلنے پر ملا جلا رد عمل سامنے آیا اور بیشتر والدین نے بچوں کو اسکول بھیجنے سے گریز کیا۔

والدین نے کہا پرائمری کےبچے ایس او پی پر عمل میں مشکلات کا شکار ہوتے ہیں جبکہ بعض والدین کی پرائمری کےبچوں کے حوالے سے آن لائن کلاسز کو ترجیح دی ، آن لائن کلاسز کا سلسلہ برقرار رہے گا۔

این سی او سی نے اساتذہ بچوں اورعملے کے لئے سماجی فاصلہ یقینی بنانے کی ہدایت سینٹائزراورماسک کا استعمال لازمی قرار دیا جبکہ تعلیمی اداروں میں احتیاطی تدابیرکا خاص خیال رکھا گیا ہے۔

اس حوالے سے وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود نے کہا کہ ساڑھے6مہینے کے بعد پرائمری سکول کے بچے اسکول آئے، آج مبارک دن ہے کہ تمام تعلیمی ادارے کھولنے میں کامیاب ہوئے۔

وفاقی وزیر تعلیم کا کہنا تھا کہ بچوں کا تعلیمی حرج ہو چکا ہے مزید ایسانہیں چاہتے ، خان صاحب کی کامیابی کا مظہر ہے کہ تمام اسکول کھل چکے ہیں، سرکاری سکولوں کا دورہ کیا بچے ایس او پیز پر عمل کرتے نظر آئے۔

شفقت محمود نے کہا بچوں کی اسکولوں میں حاضری بتاتی ہے کہ والدین مطمئن ہیں اور چھوٹےبچے بھی ایس او پیز پر عمل در آمد کر رہے ہیں ، والدین کویقین دلاتا ہوں کہ بچوں کی صحت کا خاص خیال کیا جائے گا ، پہلےسےزیادہ ٹیسٹنگ ہوگی، ایس اوپیز پرعمل نہ کرنے والے اسکولز کے خلاف کارروائی ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں