The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل تھری کا آفیشل گانا، نامور کرکٹرز کی پرفارمنس

کراچی: پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے تیسرے ایڈیشن کا آفیشل نغمہ جاری کردیا گیا، جس میں گلوکار علی ظفر نے اپنی آواز کا جادو جگایا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی ایس ایل کے تیسرے ایڈیشن کی تیاریاں زور و شور سے جاری ہیں، بڑے ایونٹ کی شروعات کے دن جیسے جیسے قریب آرہے ہیں شائقین کرکٹ کا جذبہ اُسی قدر بڑھتا نظر آرہاہے۔

پی ایس ایل کا تیسرا ایڈیشن اس لیے بھی اہمیت کا حامل ہے کہ اس بار ایک ٹیم ملتان سلطان کا بھی اضافہ ہوا ہے، شائقین کرکٹ اپنی پسندیدہ ٹیم کراچی کنگز کے ستاروں کو ایکشن میں دیکھنے کے لیے بے تاب ہیں۔

پاکستان سپر لیگ کے تیسرے ایڈیشن کا آفیشل نغمہ ریلیز کردیا گیا، جسے گلوکار علی ظفر نے خود تحریر، کمپوز اور گایا ہے جبکہ گانے کی ویڈیو ریکارڈنگ میں نامور کھلاڑیوں کو بھی شامل کیا گیاہے۔

گانے میں کراچی کنگز کے صدر شاہد آفریدی ، رمیز راجہ، فخر زمان، شعیب ملک، احمد شہزاد سمیت دیگر کھلاڑیوں کو دکھایا گیا ہے جو علی ظفر کی گائیکی پر رقص کرتے نظر آرہے ہیں جبکہ کچھ کھلاڑی میوزیک کے آلات بجاتے بھی نظر آئے۔

حالیہ دنوں علی ظفر نے تیسرے ایڈیشن کے لیے تیار کیے جانے والے نغمے پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا تھا کہ ایسا گانا بنانا چاہتا ہوں جسے سُن کر شائقین خود بھی گانا شروع کردیں اور سب شریک ہوں۔

پی ایس ایل کے تیسرے ایڈیشن کے لیے تیار کیے جانے والے گانے کو ’دل سے جان لگادے‘ کا ٹائٹل دیا گیا ہے۔ واضح رہے کہ پاکستان سپر لیگ کے پہلے ایڈیشن کا گانا ’اب کھیل کے دکھا‘ اور دوسرے ایڈیشن کا ’اب کھیل جمے گا‘ بہت مقبول ہوئے تھے۔

ویڈیو دیکھیں


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں