The news is by your side.

Advertisement

محمد حارث نے خود کو ’مسٹر گوگل‘ کہنے کی وجہ بتادی

پی ایس ایل 7 میں پشاور زلمی کی نمائندگی کرنے والے نوجوان کرکٹر محمد حارث نے خود ک مسٹر گوگل کہنے کی وجہ بتادی۔

پی ایس ایل 7 میں میچ کوئٹہ اور پشاور کے میچ سے قبل محمد حارث نے کمنٹیٹر بازید خان سے گفتگو کرتے ہوئے اپنی جدوجہد کا ذکر کیا اور خود کو مسٹر گوگل کہنے سے متعلق بھی وضاحت کردی۔

جب ان سے سوال کیا گیا کہ آپ کو انڈر19 میں گوگل کہا جاتا تھا اس کی وجہ کیا ہے؟ جس کے جواب میں انہوں نے کہا کہ ان کے پاس معلومات بہت زیادہ ہیں اور ساتھی کھلاڑیوں کو ان سے جو بھی معلومات درکار ہوتی ہے وہ دے دیتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ یہاں (پی ایس ایل میں) بھی گوگل کے نام سے پکارا جاتا ہے اور اسی سے مشہور ہو رہا ہوں۔

انہوں نے بتایا کہ میں نے ٹیب بال سے کرکٹ شروع کی، سال 15-2014 میں کرکٹ اکیڈمی جوائن کی، عمر زیادہ ہونے کی وجہ سے انڈر 16 میں موقع نہیں ملا، پھر انڈر 19 کا موقع ملا اور پشاور ڈسٹرکٹ سے کھیلے۔

انہوں نے بتایا کہ ابتدائی دو سال میں مسترد ہونے کے بعد تیسرے سال پھر کھیلا، اس کے بعد پشاور ریجن کھیلا جہاں پرفارم کر کے پاکستان انڈر 19 کیلئے نام آیا۔

حارث نے کہا کہ انڈر 19 ٹیم کی طرف سے سری لنکا اور جنوبی افریقہ کا دورہ کیا، انڈر19 ایشیا کپ کھیلا اور انڈر19 ورلڈکپ کھیلا۔

انہوں نے بتایا کہ وہ نئے سیٹ اپ میں خیبرپختونخوا کی جانب سے پچھلے دو سال سے کھیل رہے ہیں، ان کا کہنا تھا کہ انہیں ایک پلان دیا گیا تھا اور انہوں نے اسی کے مطابق کھیل پیش کیا جس میں کامیابی ملی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں