ایوان میں بیٹھنے والے کراچی کی بات نہیں کر رہے ہیں، مصطفیٰ کمال -
The news is by your side.

Advertisement

ایوان میں بیٹھنے والے کراچی کی بات نہیں کر رہے ہیں، مصطفیٰ کمال

کراچی: پاک سرزمین پارٹی کے چیئرمین مصطفیٰ کمال ضمنی انتخابات کے سلسلے میں متحرک ہوگئے، ان کا کہنا تھا کہ ایوان میں بیٹھنے والے کراچی کی بات نہیں کر رہے ہیں۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے سابق ناظم کراچی مصطفیٰ کمال نے کہا ’ہم نے مثبت انداز میں کراچی کا مقدمہ لڑنا ہے، لوگ ایوان میں بیٹھ کر کراچی کی بات نہیں کر رہے۔‘

چیئرمین پاک سرزمین پارٹی نے ضمنی انتخابات کے سلسلے میں ہونے والی سرگرمی سے متعلق بتایا کہ این اے 243 کے لیے 4 امیدواروں نے کاغذاتِ نامزدگی جمع کرائے۔

ان کا کہنا تھا کہ 4 میں سے صرف ایک کو پارٹی ٹکٹ دیا جانا تھا اس لیے آصف حسنین این اے 243 میں پی ایس پی کے امیدوار ہوں گے۔

مصطفیٰ کمال نے دعویٰ کیا کہ پی ایس پی ہی وہ جماعت ہے جو کراچی کے مسائل کو اچھی طرح سمجھتی ہے اور ان کو حل بھی کرے گی۔

پاک سرزمین پارٹی کے چیئرمین نے این اے 243 کے ووٹرز سے اپیل کی کہ وہ پی ایس پی کو ووٹ دیں۔ ان کا کہنا تھا کہ مردم شماری میں گنتی کو ٹھیک نہ کیا جانا نسل کشی کے مترادف ہے۔


یہ بھی پڑھیں:  ضمنی انتخابات میں ٹکٹ کے لیے پیسوں کی لین دین، حساس ادارے کا چھاپا


خیال رہے کہ ملک بھر میں ضمنی انتخابات کے لیے پولنگ 14 اکتوبر کو ہوگی۔ ضمنی انتخاب کے لیے قومی اور صوبائی اسمبلیوں کے 37 حلقوں میں پولنگ ہوگی۔ قومی کے 11 اور صوبائی اسمبلیوں کے 26 حلقوں میں انتخابات ہوں گے۔

صوبائی اسمبلیوں میں سے پنجاب اسمبلی کے 13، خیبر پختونخواہ کے 9 اور سندھ اور بلوچستان اسمبلی کے 2، 2 حلقوں میں ضمنی انتخاب ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں