The news is by your side.

Advertisement

میثاقِ جمہوریت کے نام پر ن لیگ اور پیپلز پارٹی نے چارٹر آف مک مکا کیا، عمران خان

کوہاٹ: پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا کہنا ہے کہ میثاق جمہوریت کے نام پر ن لیگ اور پیپلز پارٹی نے چارٹر آف مک مکا کیا۔

ان خیالات کا اظہار وہ کوہاٹ میں پی ٹی آئی کے جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کر رہے تھے، کہا فضل الرحمان ہر حکومت میں شامل ہو جاتا ہے، ان کا اقتدار سے باہر رہنا ایسے ہے جیسے مچھلی کا پانی کے بغیر رہنا لیکن لگ رہا ہے اس بار مچھلی کو پانی نہیں ملے گا۔

عمران خان نے کہا مغربی ممالک میں انصاف کا نظام ہے، وہاں چور کو پروٹوکول نہیں دیا جاتا، ن لیگ اور پیپلز پارٹی نے 10 سال میں ملک کو تباہ کر دیا ہے، 22 سال پہلے کہا تھا ملک کا سب سے بڑا مسئلہ کرپشن ہے۔

انھوں نے کہا کہ کرپشن ملک کو کم زور اور اداروں کو تباہ کر دیتی ہے، پاکستان پر آج 27 ہزار ارب کا قرضہ ہے، حکومت میں آ کر سب سے پہلے کرپشن پر قابو پاؤں گا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ اقتدار میں آ کر سادگی اپنائیں گے اور پہل خود سے کروں گا، ایف بی آر کو ٹھیک کر کے پیسا اکھٹا کریں گے، 4 ہزار سے 8 ہزار ارب روپیا ٹیکس اکھٹا کر کے دکھاؤں گا، یہ اکھٹا کر لیا تو قرضے لینے کی ضرورت نہیں ہوگی۔

نواز شریف کو اللہ نے جتنے مواقع دیے، اتنے کسی اور لیڈر کو نہیں ملے: عمران خان


قبل ازیں کوہاٹ میں جلسہ گاہ پہنچنے پر عوام نے پی ٹی آئی رہنما کا شان دار استقبال کیا، انھوں نے کہا ملک میں بے روزگاری سب سے بڑا مسئلہ ہے، نوجوانوں کو بیرون ملک جانا پڑتا ہے، ہر دوسرے دن مہنگائی میں بھی اضافہ ہو رہا ہے، ہم نوجوانوں کے مستقبل کے لیے جدوجہد کریں گے۔

عمران خان نے کہا کہ سیاحت کو فروغ دے کر بے روزگاری کا خاتمہ کریں گے، ملک کو اسلامی فلاحی ریاست بنائیں گے، پاکستان کو سوئٹزر لینڈ نہیں بلکہ ادارے سوئٹزر لینڈ جیسے بناؤں گا، نوجوانوں کے لیے ٹیکلنیکل انسٹیٹوٹ بنائیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں