بدھ, مئی 22, 2024
اشتہار

توشہ خانہ کیس: بشریٰ بی بی کے بعد بانی پی ٹی آئی نے بھی نئی انکوائری چیلنج کردی

اشتہار

حیرت انگیز

اسلام آباد : بشریٰ بی بی کے بعد بانی پی ٹی آئی نے بھی توشہ خانہ سے متعلق نیب کی نئی انکوائری میں طلبی کا نوٹس چیلنج کردیا۔

تفصیلات کے مطابق بانی پی ٹی آئی نے بھی توشہ خانہ سے متعلق نیب کی نئی انکوائری میں طلبی کے نوٹس کیخلاف درخواست دائر کردی۔

بانی پی ٹی آئی نے نیب طلبی کا نوٹس سلمان صفدر، عثمان ریاض،خالدیوسف کےذریعے چیلنج کیا، جس میں پٹیشن کےفیصلے تک نیب کال اپ نوٹس معطل کرنے کی استدعا کی گئی ہے۔

- Advertisement -

انکوائری میں بانی پی ٹی آئی، بشریٰ بی بی پر قیمتی تحائف غیر قانونی فروخت کرنےکاالزام ہے ، بانی پی ٹی آئی اور بشریٰ بی بی کو 16اپریل کو نیب راولپنڈی میں بلایا بھی گیا تھا۔

بشریٰ بی بی کی درخواست آج ڈویژن بینچ میں سماعت کے لیے مقرر ہے۔

یاد رہے توشہ خانہ کیس میں قومی احتساب بیورو (نیب) نے بانی پاکستان تحریک انصاف کے خلاف نئی تحقیقات شروع کی تھی، ان پر قیمتی تحائف غیر قانونی طور پر فروخت کرنے کا الزام ہے۔

نیب نے بانی پی ٹی آئی کو نئی انکوائری میں طلب بھی کیا تھا اور 16 اپریل کو نیب راولپنڈی آفس بلایا گیا تھا۔

نیب ذرائع کے مطابق توشہ خانہ کیس دو حصوں میں بنایا گیا ہے۔ بانی پی ٹی آئی کیخلاف تحائف غیر قانونی فروخت کرنے کا الگ سے کیس بنایا گیا ہے۔

واضح رہے کہ رواں سال 31 جنوری کو راولپنڈی کی احتساب عدالت نے توشہ خانہ کیس میں بانی پی ٹی آئی اور ان کی اہلیہ بشریٰ بی بی کو 14، 14 سال قید کی سزا سنائی تھی جب کہ دونوں کو کسی بھی عوامی عہدے کے لیے 10 سال تک نا اہل قرار دیا تھا۔

بعد ازاں اپریل میں اسلام آباد ہائیکورٹ نے بانی پی ٹی آئی اور بشریٰ بی بی کی سزائیں معطل کرتے ہوئے انہیں رہا کرنے کا حکم دیا تھا۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں