The news is by your side.

Advertisement

تحریکِ انصاف کی کام یابی ن لیگ سے چھٹکارے کا اعلان ہے، خسرو بختیار

خان پور: جنوبی پنجاب صوبہ محاذ کے صدر مخدوم خسرو بختیار نے کہا ہے کہ پاکستان تحریکِ انصاف کی بھاری اکثریت کے ساتھ کام یابی مسلم لیگ ن سے چھٹکارے کا اعلان ہے۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے ضلع رحیم یار خان کے شہر خان پور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، ان کا کہنا تھا کہ جنوبی پنجاب کے عوام نے آخر کار ن لیگ سے چھٹکارا حاصل کر لیا ہے۔

خسرو بختیار جنوبی پنجاب صوبے کے لیے جدوجہد کرنے والی تنظیم جنوبی پنجاب صوبہ محاذ کے صدر ہیں، انھوں نے پی ٹی آئی کے ٹکٹ سے انتخابات میں حصہ لیا اور اپنی سیٹ ن لیگی امیدوار کے مقابلے میں جیت لی۔

خسرو بختیار نے کہا ’این اے 177 میں ن لیگ کا امیدوار 70 ہزار سے زائد ووٹوں کے فرق سے ہارا۔‘ انھوں نے کہا کہ عوام نے اپنے ووٹوں سے ن لیگ کو مسترد کر دیا ہے۔

عمران خان کا خطاب، متوقع پالیسیوں پر اظہار خیال، دھاندلی الزامات کی تحقیقات کی پیش کش

ان کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی کی کام یابی نے نئے پاکستان کی بنیاد رکھ دی ہے اور جنوبی پنجاب کے عوام نے نئے پاکستان کی بنیاد میں بڑھ چڑھ کرحصہ لیا۔

واضح رہے کہ انتخابات 2018 میں پاکستان تحریکِ انصاف نے واضح اکثریت حاصل کر لی ہے اور بھرپور توقع ہے کہ عمران خان وزارتِ عظمیٰ کا منصب سنبھال لیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں