17.3 C
Ashburn
ہفتہ, مئی 18, 2024
اشتہار

راستے بند : پی ٹی آئی رہنما زمان پارک کی جانب پیدل روانہ

اشتہار

حیرت انگیز

لاہور : تحریک انصاف کے رہنما عمران خان کی رہائش گاہ زمان پارک کیے اطراف پولیس نے سخت پہرہ لگایا ہوا ہے پی ٹی آئی رہنماؤں کو بھی جانے کی اجازت نہیں جبکہ زمان پارک میں پانی چھوڑ دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اس حوالے سے تحریک انصاف کے رہنماؤں نے میڈیا کو بتا کہ پولیس نے فواد چوہدری، شیریں مزاری، عثمان ڈار منزہ حسن ،حسان خاور و دیگر کو زمان پارک جانے سے روک دیا ہے جو پیدل ہی زمان پارک کی جانب روانہ ہونے لگے۔

پی ٹی آئی رہنما عثمان ڈار کا کہنا ہے کہ پولیس کی جانب سے ہمیں زمان پارک نہیں جانے دیا جارہا، تحریک انصاف کے رہنماؤں نے پیدل جانے کی کوشش بھی کی لیکن ان کا راستہ روک دیا گیا، فواد چوہدری نے کہا کہ پولیس نے راستے بند کرکے غیرآئینی اور غیر قانونی اقدام کیا ہے۔

- Advertisement -

تازہ ترین اطلاعات کے مطابق ضلعی انتظامیہ نے عمران خان کی رہائش گاہ کے باہر کیمپ اکھاڑنے کے بعد پانی چھوڑ دیا ہے۔

پی ٹی آئی رہنما فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ زمان پارک میں چادر اور چار دیواری کے تقدس کو بری طرح پامال کیا گیا ہے۔ وہاں جانے تمام راستے بند ہیں جبکہ آرٹیکل 15 تمام شہریوں کو مکمل حق دیتا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ زمان پارک میں ہونے والا ظلم کیمرے کی آنکھ نے دیکھا، آج زمان پارک میں جو ہوا وہ ہائی کورٹ کے فیصلے کی دھجیاں اڑائی گئیں، عمران کشور کو پولیس نے نامزد کیا لیکن اسے بھی آپریشن کی اطلاع نہیں کی گئی۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں