The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف کا ڈی چوک پر جلسہ ، اسد عمر نے تاریخ کا اعلان کردیا

اسلام آباد : وفاقی وزیر اسدعمر نے 27 مارچ کو ڈی چوک پر جلسے کا اعلان کردیا، جلسے میں عوام کے محبوب قائد قوم کو آئندہ کا لائحہ عمل دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر اسد عمر نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ کپتان نے ڈی چوک اسلام آباد جلسے کا حتمی فیصلہ کر لیا، انشااللہ 27 مارچ کو تاریخ ساز اجتماع ہونے جا رہا ہے۔

اسد عمر نے کہا ہے کہ 27 مارچ کو اسلام آباد کے ڈی چوک میں انسانوں کے سمندر کا خیر مقدم کریں گے اور اسلام آباد کے ڈی چوک میں تاریخ رقم کریں گے۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ عمران خان قوم کے اتحاد کی علامت، لٹیروں کے لیے خوف کاپیغام ہیں، عوام کی تائید اور اللہ کی نصرت سےعمران خان پاکستان کو ترقی و عروج کی راہ پر ڈال چکے ہیں۔

انھوں نے مزید کہا کہ مفاد پرستوں کا گروہ ترقی کی راہ روک کر قوم کو پستی کی جانب دھکیلنا چاہتا ہے، کسی کو ملک و قوم کے مستقبل سے کھیلنے کی اجازت نہیں دیں گے۔

اسد عمر نے کارکنوں کو ملکی تاریخ کے سب سے بڑے اجتماع کی تیاری شروع کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا ارکان پارلیمان اورمقامی ذمےداران ملک گیر سطح پر عوام کو متحرک کریں۔

عامر محمود کیانی جلسے کے انتظامات کی نگرانی کریں گے اور 27 مارچ کو عوام کے محبوب قائد قوم کو آئندہ کا لائحہ عمل دیں گے، انشااللہ۔

Comments

یہ بھی پڑھیں