The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس ٹیسٹ سے انکار پر جرمانے اور گرفتاری کا فیصلہ

لندن : برطانیہ میں کروناوائرس ٹیسٹ سے انکار پر اب  ایک ہزار پاؤنڈ جرمانہ اور گرفتار ی کا سامنا کرنا پڑے گا، پولیس کو نئے اختیارات اس ہفتے تفویض کردئیے جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق برطانوی حکومت کی جانب سے پولیس کو اس ہفتے نئے اختیارات تفویض کئے جارہے ہیں ، جس کے تحت پولیس کو کروناوائرس ٹیسٹ سے انکار پر ایک ہزار پاؤنڈ جرمانہ اور گرفتار ی کا اختیار حاصل ہوگا۔

اس کے علاوہ پولیس نئے اختیارات کے تحت محدودطاقت بھی استعمال کرسکےگی۔

خیال رہے برطانیہ میں اب تک کرونا وائرس کے 13 سو 72 کیسز کی تصدیق ہوچکی ہے جبکہ وائرس 35 افراد کی جانیں لے چکا ہے جبکہ برطانوی حکام کی جانب سے کرونا وائرس (کوویڈ 19) کے پیش نظر اگلے ہفتے سے بڑے اجتماعات پر پابندی لگانے کا امکان ظاہرکیا جارہا ہے۔

مزید پڑھیں : کورونا وائرس : برطانیہ میں بڑے اجتماعات پر پابندی کا امکان

برطانوی میڈیا نے دعویٰ کیا ہے کہ حکومت نے ایمرجنسی قانون کا ڈرافٹ تیار کرلیا ہے، پابندی کی صورت میں مذہبی اجتماعات بھی متاثر ہوں گے، نماز جمعہ کے اجتماعات اور نماز جنازہ بھی پابندی کی زد میں آسکتے ہیں۔

برطانیہ میں نومولود میں کرونا وائرس کی تشخیص ہوئی ہے، لندن میں نومولود میں کرونا وائرس کی تشخیص کا یہ پہلا کیس سامنے آیا ہے۔

یاد رہے کرونا وائرس کے پیش نظر برطانیہ نے نئی ٹریول ایڈوائزری جاری کرتے ہوئے اپنے شہریوں کو 30 ممالک کا سفر نہ کرنے کی بھی ہدایت کردی، پاکستان حالیہ ٹریول ایڈوائزری میں شامل نہیں۔

کرونا وائرس کے پیش نظر برٹش ایئر ویز اپنی 75 فیصد پروازیں پہلے ہی بند کرچکا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں