اتوار, مئی 26, 2024
اشتہار

اداروں کی نجکاری کے بجائے پبلک پرائیویٹ پارٹنرشپ کی جائے، بلاول بھٹو

اشتہار

حیرت انگیز

بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ سندھ میں پبلک پرائیویٹ منصوبے کامیاب ہوئے، اداروں کی نجکاری کے بجائے پبلک پرائیوٹ پارٹنرشپ کی جائے۔

چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری نے عالمی یومِ مزدور کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پی آئی اے اور اسٹیل مل کی نجکاری کے معاملے پر ہمارا موقف واضح ہے، پبلک پرائیویٹ پارٹنر شپ کے تحت بڑے منصوبے کامیاب ہوئے ہیں۔ وزیرخزانہ بھی پبلک پرائیویٹ پارٹنرشپ کو پسند کرتے ہیں۔

انھوں نے کہا کہ حکومت کو سمجھائیں گے نجکاری کے بجائے پبلک پرائیویٹ پارٹنرشپ کریں۔ اسٹیل مل کی زمین سندھ حکومت کی ملکیت ہے۔ سندھ حکومت کے ان پٹ کے بغیر اسٹیل مل پر فیصلے نہیں کرنے چاہیئں، سندھ حکومت اسٹیل مل خرید کر بہتر طریقے سے چلاکر دکھائے گی۔

- Advertisement -

بلال بھٹو کا کہنا تھا کہ حکومت پی آئی اے کی نجکاری کررہی ہے تو مزدوروں کو بھی شیئردے۔ نجکاری سے بہتر ہے کہ پبلک پرائیوٹ پارٹنرشپ کی طرف بڑھیں۔

چیئرمین پی پی نے کہا کہ یوم مزدورمنانے پر پیپلزپارٹی لیبر بیورو کا شکریہ ادا کرتا ہوں، مزدوروں کے خون پسینے کی وجہ سے دنیا کی معیشت چلتی ہے، اگر اشرافیہ پیسہ کماتے ہیں تو وہ مزدوروں کی محنت کی وجہ سے کماتے ہیں۔

بلاول نے کہا کہ پیپلز پارٹی کا فسلفہ سادہ ہے کہ مزدوروں کو محنت کا صلہ ملنا چاہیے۔ پیپلز پارٹی اپنے قیام سے آج تک مزدوروں کے لیے جدوجہد کررہی ہے، قائد عوام شہید بھٹو نے آئین میں مزدوروں کیلئے حقوق رکھے ہیں، بےنظیر بھٹو نے مزدوروں کی جدوجہد کو آگے بڑھایا۔

انھوں نے کہا کہ صدر آصف زرداری نے اٹھارویں ترمیم میں مزدوردشمن قوانین ختم کیے، سندھ میں لیبر کو طاقتور کرنے کیلئے قانون سازی کی جس پر فخر ہے، خواتین کے حقوق کے لیے سندھ اسمبلی میں قانون سازی کی گئی.

چیئرمین پی پی نے کہا کہ بےنظیر مزدور کارڈ کے ذریعے مزدوروں کو حق پہنچائیں گے، بےنظیر کارڈ کےلیے وفاقی حکومت سے بات کی جارہی ہے، ای او آئی بی کا نظام صوبوں کو دیا جائے تاکہ مزدوروں کو حق دیں۔

انھوں نے کہا کہ بجٹ میں سندھ اور بلوچستان میں تنخواہوں میں اچھا اضافہ کریں گے، وفاقی حکومت کو بھی مہنگائی کو مدنظر رکھتے ہوئے تنخواہوں میں اضافہ کرنا چاہیے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں